Oj Pole...

821. Data: 2011-06-20 08:03:25

Temat: Re: Oj Pole...
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:itmunu$6ld$1@news.onet.pl...

> Ale dłubią raczej na portalach społecznościowych, z tego co słyszałam.

Wiedziec nie mozesz.

> Kto by się interesował takimi dinozaurami jak grupy dyskusyjne...

Np. konkurencja?

822. Data: 2011-06-20 08:08:30

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-20 09:46, Hanka pisze:

> I namietne slanie hasla "huj ci w dupe".
> Tak, przez samo ha.
> Szczegolnie tym, wobec ktorych nie staje.
> Argumentow.
>
> Spoko misiu, niektore serwery cierpliwe som.

I bardzo dobrze.
Za miesiac, pol roku czy rok pojawi sie na nich nowy kurwa-koles lub
cb-pedal i bedzie lzyl twoje kolezanki i kolegow od kurew lub epatowal
nimi, a ty pewnie znowu sie bedziesz do niego lasic i dlatego huj ci w dupe.
Bedziesz przynajmniej juz wlasciwie naznaczona, swinio ;)

823. Data: 2011-06-20 08:12:12

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-20 10:03, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wiedziec nie mozesz.

> Np. konkurencja?

Tzn. konkurencja do potencjalnego stanowiska? No wiesz, jeżeli
faktycznie byłaby taka szuja, która gotowa jest tak mocno grzebać w
naszym prywatnym życiu po to, by się nas pozbyć, to znajdzie sobie
materiał i bez grup dyskusyjnych. A ten, kto z tego gotów jest
skorzystać i oprzeć na tym swoją decyzję o zatrudnieniu, jest tym
większą szują i nie warto u niego pracować. IMO

Ewa

824. Data: 2011-06-20 08:17:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusyjnych. A ten, kto z tego gotów jest skorzystać i oprzeć na tym
> swoją decyzję o zatrudnieniu, jest tym większą szują i nie warto u niego

Ale lebiodxzie zapewne takie bagienko by pasowalo, a tu nici.

825. Data: 2011-06-20 08:21:52

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 10:08, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> nimi, a ty pewnie znowu sie bedziesz do niego lasic i dlatego huj ci w dupe.
> Bedziesz przynajmniej juz wlasciwie naznaczona, swinio ;)

Ze swiniami gadasz?
No to chuj ci w dupe.

826. Data: 2011-06-20 08:24:36

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-20 10:12, medea pisze:

> [...]
> skorzystać i oprzeć na tym swoją decyzję o zatrudnieniu, jest tym
> większą szują i nie warto u niego pracować. IMO

No, no, taki przeblysk rozsadku? Szkoda, ze pewnie nigdy nie dowiemy sie
jego okolicznosci.
Kiedys kolega namawial mnie do wstapienia do zwiazku zawodowego.
Gdy zapytalem po co, to odpowiedzial, zeby zwiazek mogl mnie chronic i
moje prawa przed pracodawca.
Wiec odpowiedzialem jemu, ze na pewno nie pracowalbym u takiego, przed
ktorym musialbym sie chronic
Ale taka mentalnosc niestety dostepna jest tylko nielicznym.

827. Data: 2011-06-20 08:58:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jun 2011 08:38:21 +0200, Chiron napisał(a):

> Ja natomiast zadaję sobie pytanie- o czym Ci już pisałem- ile w Tobie jest
> czegoś takiego: czujesz do kogoś sympatię, ale nie potrafisz tego okazać.
> Zakładam, że chciałbyś. Zamiast Paulince czy Ewie napisać coś miłego-
> walniesz coś jak chory w "basen":-). I nie potrafisz się już zatrzymać.

Tak, to jest to.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

828. Data: 2011-06-20 09:34:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jun 2011 08:40:10 +0200, medea napisał(a):

> Dogonisz, dogonisz. Ratuje twarz.

Wyraźnie Ci niedawno napisałam, że NIE WIESZ, dlaczego... itd. kiedy
usiłowałaś sprowadzić mnie do rzeczniczki L.
No i DOWIEDZIAŁAŚ SIĘ właśnie.

Oczywiście, tłumaczysz sobie wszystko co mnie dotyczy jak zwykle, z sobie
włąściwymi "dobrymi" intencjami :->

829. Data: 2011-06-20 09:58:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jun 2011 09:14:20 +0200, Qrczak napisał(a):

> Żeby całkiem zablokować, musiałby chyba zanik pamięci indywidualnej i
> grupowej spowodować. Że nie wspomnę o innych metodach zachowywania treści.

Owszem, są tu archiwiści żtp z powołania społecznego :-P

830. Data: 2011-06-20 09:58:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-20 11:34, Ikselka pisze:

> Wyraźnie Ci niedawno napisałam, że NIE WIESZ, dlaczego... itd. kiedy
> usiłowałaś sprowadzić mnie do rzeczniczki L.

Coś Ci się pomyliło, kto czyim miał być rzecznikiem.

> No i DOWIEDZIAŁAŚ SIĘ właśnie.

Nie.

> Oczywiście, tłumaczysz sobie wszystko co mnie dotyczy jak zwykle, z sobie
> włąściwymi "dobrymi" intencjami :->

Tak. Nie wierzę w Twoją szczerość.

Ewa

Merlot czy Kadarka
Umówmy się na związek...
Re: Urojeniowa interpretacja pewnych faktów...
bzykanko czy pacierz
e-coli a przesady