Ojej jakie piękne...o was kobiety.

61. Data: 2010-04-23 20:31:52

Temat: Re: Ojej jakie piękne...o was kobiety.
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-23 22:28, medea pisze:

> Hm, same tego typu dyrdymały, Piotrusiu.
>
> Ewa
A serio?
Piotrek

62. Data: 2010-04-23 20:35:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Apr 2010 22:31:52 +0200, Piotr napisał(a):

> A serio?
> Piotrek

Ależ Ty bezzzzlitośśśnie uparrrrrty jesteś ;-PPP

63. Data: 2010-04-23 20:39:52

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-23 22:35, Ikselka pisze:

> Ależ Ty bezzzzlitośśśnie uparrrrrty jesteś ;-PPP

Musze coś w końcu z niej wycisnąć, nie ma bata :-))
Piotrek

64. Data: 2010-04-23 20:51:39

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Mowa Fajdrosa....Achillesi...Patrokles...Pierwszym mówcą

Glob, skąd Ty wyciągasz te bzdury?

Ewa

65. Data: 2010-04-23 20:55:14

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> A serio?

Dla mnie to o dwoistości duszy to nie są dyrdymały.
Natomiast tak sobie myślę, że i Tobie w "Faidrosie" powinno się coś
niecoś spodobać, bo wyszło tam na to, że kto kocha najmniej gwałtownie,
tego miłość jest najcenniejsza. Czyli Twoja domena. ;)

Ewa

66. Data: 2010-04-23 21:04:00

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-23 22:55, medea pisze:

> Dla mnie to o dwoistości duszy to nie są dyrdymały.

No ale sprzedać jakoś ciekawie nie umiesz tego za bardzo.

> [...]
> niecoś spodobać, bo wyszło tam na to, że kto kocha najmniej
> gwałtownie, tego miłość jest najcenniejsza. Czyli Twoja domena. ;)

CHyba nieco dalej posunąłbym się tutaj w tego typu wnioskach.
Czasem jak kogoś chcesz odepchnąć to tylko jeszcze bardziej
przywiąże się do ciebie.
Taka jakaś chyba złośliwość losu.
Piotrek

67. Data: 2010-04-23 21:08:25

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> No ale sprzedać jakoś ciekawie nie umiesz tego za bardzo.

Nigdy nie byłam dobra w sprzedawaniu.

> CHyba nieco dalej posunąłbym się tutaj w tego typu wnioskach.
> Czasem jak kogoś chcesz odepchnąć to tylko jeszcze bardziej
> przywiąże się do ciebie.
> Taka jakaś chyba złośliwość losu.

Ja jeszcze słyszałam wersję o grze w squasha - im bardziej uderzysz, tym
bardziej potem oberwiesz. ;)

Ewa

68. Data: 2010-04-23 21:22:42

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-23 23:08, medea pisze:

> Nigdy nie byłam dobra w sprzedawaniu.

Zablokowałaś się po moim krytycznym stwierdzeniu, że to dyrdymały,
czy nie było co sprzedać?

> Ja jeszcze słyszałam wersję o grze w squasha - im bardziej uderzysz,
> tym bardziej potem oberwiesz. ;)
>
> Ewa
Nie potwierdziłem tego w żadnych obserwacjach.
Chcesz to jakoś rozwinąć?
Piotrek

69. Data: 2010-04-23 21:28:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Glob, skąd Ty wyciągasz te bzdury?
>
> Ewa
Zajrzyj do wikipedii, bo tych rozmów fajdros platon jest dużo więc
nie wiadomo o co ci chodzi, bo na uczcie on chwalił miłość
homoseksualną przede wszystkim...coś ci się pokićkało.

70. Data: 2010-04-23 21:41:15

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Zablokowałaś się po moim krytycznym stwierdzeniu, że to dyrdymały,

Można tak uznać. Ja zbyt emocjonalnie podchodzę do takich spraw. W
interpretacji sprzedaje się dużo z siebie samego.

> czy nie było co sprzedać?

No wiesz, gdybym chciała coś rzetelnie sprzedać, to musiałabym towar
odświeżyć. ;)

> Nie potwierdziłem tego w żadnych obserwacjach.
> Chcesz to jakoś rozwinąć?

To chyba proste - im bardziej się zaangażujesz, to tym bardziej w razie
porażki cierpisz.

Ewa

HE !!!
DLA...