Okap

1. Data: 2001-05-23 09:10:52

Temat: Okap
Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze!
Przymierzam sie do kupna okapu. Na co powinnam zwrocic uwage? Dodam, ze mam
mozliwosc podlaczenia go do komina.
Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam,
Aska

1. Data: 2001-05-23 09:40:56

Temat: Re: Okap
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brzozes" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
> Drodzy grupowicze!
> Przymierzam sie do kupna okapu. Na co powinnam zwrocic uwage? Dodam, ze
> [...]

To jeszcze prócz możliwości podłączenia sprawdź przepustowość komina (czy
jak to się tam formalnie nazywa), bo mój wyciąg ma 4 "biegi", a włączanie na
3 lub 4 nie ma sensu, bo się tyle w kominie nie mieści...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-05-24 07:09:25

Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym zapytaj jakiegos gazownika, kominiarza albo zduna, czy mozna
przylaczyc wyciag do Twojego - konkretnego - komina. Do ciagow wentylacji
gazowej na pewno nie (np. w zadnym wypadku nie wolno laczyc wyciagu termy i
okapu), a do komina? Zapytaj.

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------
http://alebranie.agsmedia.pl/fotonikki
r...@p...pl
--------
Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9eg0va$qc6$1@news.onet.pl...

1. Data: 2001-05-24 07:24:16

Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> [...]

na
> 3 lub 4 nie ma sensu, bo się tyle w kominie nie mieści...

Czesc!
To komin od CO (weglowego) i sa wolne ze dwa przewody, wiec chyba z tym nie
powinno byc problemu.
Jakiego okapu uzywasz?

Pozdrawiam,
Aska

P.S. Serdeczne zyczenia imieninowe:)

1. Data: 2001-05-24 07:54:34

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc!
> To komin od CO (weglowego) i sa wolne ze dwa przewody, wiec chyba z tym
nie
> powinno byc problemu.
> Jakiego okapu uzywasz?

Amika jakiś taki ładny typu nie podam, bo nie ma na obudowie... A dlaczego
ładny? Bo występował w tym odcieniu brązu, który mi pasował do kuchni... ;-)

> Pozdrawiam,
> Aska
>
> P.S. Serdeczne zyczenia imieninowe:)

Dzięki i wzajemnie :-)))))

1. Data: 2001-05-30 19:51:10

Od: "T.A.P." <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mogę się wtrącić, to radzę zwracać uwagę na decybele (czyli dźwięki
jakie dochodzą z urządzenia). Ja mam amicę, w kolorze inox, taką półokrągłą.
Modelu nie pamiętam. Piszę o tych dźwiękach, bo mam kuchnię otwartą i
włączenie wentylatora, czasami nieco przeszkadza w słuchaniu muzyki, czy
rozmowie (na 3 biegu). Ale moja amica kupowana w zeszłym roku i tak była
jednym z najcichszych modeli, ma coś koło 50 decybeli.

Teresa P.

Meble kuchenne...?
Re: jakie jabłka teraz na szarlotkę?
Sloiki