Re: Okazywanie niezadowolenia

Data: 2018-09-19 23:02:34
Temat: Re: Okazywanie niezadowolenia
Od: Kviat

W dniu 2018-09-19 o 21:35, b...@g...com pisze:

> Trochę nacjonalizmu nie zaszkodzi,

W podręcznikach historii piszą coś innego.
Nacjonaliści kiepsko kończą.

> zresztą niemcy czy francuzi też są trochę nacjonalistami.

No i?
Skoro w USA klechy gwałcą dzieci, to polskie klechy też muszą?

Zawsze mnie śmieszą "argumenty", że gdzieś indziej też jest "coś tam".
To żaden argument. Nie ma przymusu kopiowania złych praktyk kogoś innego.

> szybciej?
>
> Fundacja Batorego dostała fundusze norweskie.

No i? Zawiesiłeś się, czy jest jakiś ciąg dalszy?
Powiększają dług Polski? Są finansowani z budżetu?
Jakiś związek z tym o czym mowa, czy tak sobie rzuciłeś, bo ci zabrakło
argumentów?

Pozdrawiam
Piotr