Re: Okrutny rytuał?

661. Data: 2012-03-29 10:14:59

Temat: Re: Okrutny rytuał?
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 18:50, olo pisze:
> Użytkownik "zażółcony"

> W oryginale było:
> I only have SEX on days that begin with T: Thanksgiving. Tuesday.
> Thursday. Today. Tomorrow. Thaturday. thunday.. Tevery fucking day!

he, he, nie znałem tego :)

662. Data: 2012-03-29 10:19:46

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent" napisał w wiadomości grup
> Powróciłem na grupy- i zastanawiałem się, co właściwie jest nie tak
> pomiędzy nami. Teraz chyba rozumiem- przynajmniej z mojej strony.
> Ograniczę się tylko do tego wątku; wartość logiczna jest taka: W Twojej
> opinii cb miał dobre

skoro się ograniczasz - to masz małe szanse
na zrozumienie - ale ... :)

> [...]
> właściwie to nie wiem dokładnie o co- jakąś prowokację, albo dopuszczasz
> alternatywnie, że wprawdzie mogłem nie zrozumieć- nie było mnie tu jeszcze
> za jego lepszych dni- no ale w takim razie mogłem się zapytać Pana
> Malkontenta- to wtedy Pan Malkontent by mi wyjaśnił, co i jak. Kończysz,
> sugerując IMO jednoznacznie, że problemem jest moje czarne serce- i nie
> dasz się nabrać na mój język.
> Malkontent - jeśli Cię nie rozumiem, to_daję_sobie_do_tego_prawo.
> Przeprosiny Twoje za to są dla mnie zachowaniem kpiąco- protekcjonalnym.

czyżby Chrionizm w moim wydaniu nie był Ci miły ?
Patrzenie w lustro jest męczące ? Czemu ?

> Uważam jednak, że w końcu Cię zrozumiałem.

Bardzo przepraszam i nie mam zamiaru odbierać
Ci żadnych praw - zwłaszcza tych, które sobie
sam dajesz.

Pozdrawiam :)

663. Data: 2012-03-29 12:49:57

Temat: Re: Okrutny rytuaĹ'?
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 00:19, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Widziałeś może horror pt "Świątynia" (The Shrine) w reżyserii Jona Knautza?
> Też dzieje się on w okolicy wielkopolsko-pomorskiej...

Nie widziałem, poszukam :)

664. Data: 2012-03-29 12:55:52

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 22:49, Chiron pisze:

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przeczytałem już wcześniej- ale nadal nie kumkam. W założeniu miał być
> to żart. Także- pokazanie, z jakimi powiedzeniami kojarzy się mnie
> Czarek. No ale żebyś się od razu miał obrażać? No cóż- jak to widać i
> słychać i czuć- biomed mamy niekorzystny
> :-(

Nie, po prostu Cię nie lubi, co oznacza, że nie masz
za bardzo mandatu na takie grube żarty.
To Twoja wada Chiron, już Ci było mówione: łatwo
przekraczasz pewną granicę osobistej przestrzeni
jakby nie widząc, że wcale nie jesteś aż tak blisko
mile widziany. BTW. mogło to trochę podobnie zadziałać
w kontaktach z tym borderlinowcem.
I dlatego też, w niejakim związku z powyższym, dostajesz
'na poważnie' etykietkę wampira.

665. Data: 2012-03-29 13:27:45

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Patrzenie w lustro jest męczące ? Czemu ?

> Bardzo przepraszam i nie mam zamiaru odbierać
> Ci żadnych praw - zwłaszcza tych, które sobie

No cóż- kolejna sympatyczna osoba zapadła na syndrom boga. Generalnie- z
moich obserwacji- jakoś tak ludzie sympatyczni szczególnie są na to
podatni:-). Jak troszkę Ci zejdzie powietrza, znudzi obcowanie li tylko z
aniołami, to zejdź tu do nas, maluczkich- tak po prostu pogadać, zjeść
kanapkę z dżemem, może coś wypić- wiesz, jak zwykły śmiertelnik:-))

--

Chiron

666. Data: 2012-03-29 14:26:02

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 09:22, Chiron pisze:
> [...]
> Przeprosiny Twoje za to są dla mnie zachowaniem kpiąco- protekcjonalnym.
> Uważam jednak, że w końcu Cię zrozumiałem.

przede wszystkim Chiron przerzucasz swoje ~traumy związane z
~nienajlepszym traktowaniem przez cbnet'a na inne relacje,
tu padło na malkontenta. Reszta to tylko dalszy ciąg Twojego
'napinania się' i 'niezrozumienia'. Włazisz na malkontenta tak,
jakbyś w nim znalazł kogoś, kogo możesz zastępczo ~ukarać za
cbneta.

667. Data: 2012-03-29 14:27:47

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 15:27, Chiron pisze:

> [...]
> z aniołami, to zejdź tu do nas, maluczkich- tak po prostu pogadać, zjeść
> kanapkę z dżemem, może coś wypić- wiesz, jak zwykły śmiertelnik:-))

Właśnie. Świetnie 'przenosisz' cbneta na malkiego.
Nawet nie wiesz, jak łatwo Cię sprowokować, byś dokonywał
podobnych zabiegów :)

668. Data: 2012-03-29 16:25:04

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie. Świetnie 'przenosisz' cbneta na malkiego.
> Nawet nie wiesz, jak łatwo Cię sprowokować, byś dokonywał
> podobnych zabiegów :)

No widzisz Redi -a przecież to mnie
chciałes sprowokowac tym pytaniem
o CB a nie Chriona ?
Ale czego sie po mnie spodziewałeś ?
A może to jednak nie o mnie chodzilo ?

Masz poczucie winy, że narozrabiałeś ?
:)))

669. Data: 2012-03-29 17:33:06

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 'napinania się' i 'niezrozumienia'. Włazisz na malkontenta tak,
> jakbyś w nim znalazł kogoś, kogo możesz zastępczo ~ukarać za

Oczywiście- to Twoje zdanie. Zakładam, że nawet tak uważasz- ok.

--

Chiron

670. Data: 2012-03-29 19:27:01

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 18:25, malkontent pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Oczywiście, że nie mam takiego poczucia :)
Czego się spodziewałem ?
Spodziewałem się reakcji człeka dojrzałego
(wiesz, wyznania Izki zrobiły Ci u mnie większą
pozycję, niż cokolwiek co sam
mógłbyś/zechciałbyś powiedzieć/zrobić :)
Czyli luzik, podobny typ spokoju/poczucia humoru,
co Dębski + Qra :) Dlaczego miałbym uważać, że
sensem mego życia jest prowokowanie Ciebie do czegoś ?
:)

Leczenie homoseksualistów
Dziwne miejsca
zbawiennosc
Niektórzy jednak wiedzą, co się naprawdę liczy.
Slipy i prezerwatywy i dewoci.