Re: Okrutny rytuał?

731. Data: 2012-03-30 15:35:22

Temat: Re: Okrutny rytuał?
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jl4cdq$68t$1@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2012-03-30 11:56, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:
..

> A koń nie może?

<<
Na próżno dziewczę wdzięczy się
A koń wyciąga szyję
Ja biorę kufel w ręce swe
I piję i piję i piję (do dna)

wygląda, że nie ?
:)))

732. Data: 2012-03-30 17:42:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-30 17:35, niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:
> ..

> <<
> Na próżno dziewczę wdzięczy się
> A koń wyciąga szyję
> Ja biorę kufel w ręce swe
> I piję i piję i piję (do dna)
>>>
> wygląda, że nie ?
> :)))

Na zdrowie!

qr.a
--
Jak się zadaje podchwytliwe pytania, to się trzeba liczyć z
nieprawidłową odpowiedzią. /by Dębska/

733. Data: 2012-03-30 18:57:20

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Fri, 30 Mar 2012 15:52:51 +0200, zażółcony napisał(a):

..

> Taa... Już Ci wierzę :)

W kwestii wiary sie nie wypowiem :)))
ale przeczytałem z zainteresowaniem.
Więc Redi choć w częsci miał racje :)))

734. Data: 2012-03-30 19:25:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-30 16:17, Fragile pisze:
> Takie, jakie autor wypowiedzianych słów miał na myśli. Imo jest tak, jak
> napisał, czyli: "(...) W założeniu miał być to żart. Także- pokazanie, z
> jakimi powiedzeniami kojarzy się mnie Czarek.(...)". Ja się w tym niczego
> innego nie dopatruję. No ale ja jestem głupia, naiwna blondynka, prawda? :)

Też odebrałam to jako żart. Taki trochę przyciężkawy, w stylu Chirona,
ale jednak.
No, ale ja też bionda.

Ewa

735. Data: 2012-03-30 19:28:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 23:39, malkontent pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> zanczy -nie jestem juz dla Ciebie sympatyczny ? :(((
> :))))))

Ciągle jesteś. Jak atrament - piszesz i znikasz. ;)))

Ewa

736. Data: 2012-03-30 19:33:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 23:36, malkontent pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> tak- mi sie też spodobało :)))
>
> pozdrawiam :)
>
> ps.
> najlepsze, że to mogło dotyczyć CB i jego złotych powiedzonek

> ale jakoś ta wersja wogóle nie została wzięta pod uwagę ?
> Podobnie jak Redi po przeczytaniu "debilu" uznał, że ktoś .. :)))

Wszystkie wersje są brane pod uwagę. :)

Ewa

737. Data: 2012-03-30 20:07:29

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znaczy że tego kogoś po prostu za debila uważa. Z reguły jednak dla
> rozmówcy taka myśl jest nie do przyjęcia i woli ją przeflancować w swej
> główce na "to niemożliwe by on uważał mnie za debila, po prostu próbuje
> mnie obrazić" i w proteście przeciwko obrażaniu obraża się, bądź próbuje
> cb obrazić. Twój 'debil' w poście do rediego ma z cbnetowym tyle wspólnego
> co śp. Putra i jego wąsy z Piłsudskim. Że już nie wspomnę, że cb
> 'debilował' z polotem i gracją, że aż po prostu chciało się czytać, a
> niekiedy z wypiekami czekało się na następny odcinek ;)
:)

738. Data: 2012-03-30 20:10:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-30 12:22, malkontent pisze:

> wszystkie :)
> << ... bo nie ten bo nie ten juz wzrok .. >> :)))

To uważaj, bo pułapki czyhają ;)

http://www.youtube.com/watch?v=BtcAxBV_Yy4

Ewa

739. Data: 2012-03-30 21:06:49

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Mar 2012 11:21:31 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> gracją, że aż po prostu chciało się czytać, a niekiedy z wypiekami czekało

Phi, phi, phi, masz tak dużo do powiedzenia w tym temacie, a nawet nie
wiesz, że "Debil" pisze się z wielkiej, moja droga ;P

Pozdrawiam,
M.

740. Data: 2012-03-30 21:12:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Mar 2012 09:36:50 +0200, zażółcony napisał(a):

> Ktoś Cię nieźle trenował w tym, jak odróżniać swoje emocje od obcych,
> swoje przemyślenia od swoich emocji, swoje emocje 'głębokie', od
> swoich emocji 'płytkich, narzuconych'. Dobrze mówię ?

Bo Ty bez trenowania potrafisz, prawda?
3-]
--

XL wiosenna

Leczenie homoseksualistów
Dziwne miejsca
zbawiennosc
Niektórzy jednak wiedzą, co się naprawdę liczy.
Slipy i prezerwatywy i dewoci.