Okulary

1. Data: 2001-04-26 19:12:54

Temat: Okulary
Od: "Beast" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pare tygodni temu byle i okulisty i lekarz wypisal mi recepte na okulary. Na
lewe oko -0.5, prawe bez zmian- 0. Ze szklem rzeczywisie widzilaem lepiej
cyfry na tablicy. W ten poniedzilak i odebralem okulary od optyka i ze
zdziwieniem stwierdzilem ze na to lewe oko widze gorzej niz bez okularow.
Potrafie z trudem idczytac jakis napis w oddali, ale jak zaloze okulary to
jest on bardziej zamazany. Poczatkowo myslalem ze musze sie przyzwyczaic czy
cos, ale jest juz czwartek i zmian nie widze. Soczewki sa szklane, bez
antyrefleksu i taki tam "dodatkow". Nie wiem co teraz zrobic. Isc jeszcze
raz do okulisty, czy probowac to wyjsnic u optyka ? Bylbym wdzieczny za
jakas pomoc.

Igor

2. Data: 2001-04-26 20:53:33

Temat: Re: Okulary
Od: "filip" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beast" <i...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Igor
>
>jesli soczewka jest prawidłowa to optykowi zdarza sie ustawic nieprawidłowo
oś soczewek z odległościa między zrenicami nie da sie wtedy patrzec, bola
oczy, koniecznie idz do optyka o-----o
pozdrawiam
Filip

3. Data: 2001-04-27 06:31:08

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beast" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> lewe oko -0.5, prawe bez zmian- 0.

Czy przy tak małej wadzie wzroku w ogóle jest wskazane noszenie okularów?
Mnie okulistka odradzała okulary twierdząc że oczy się "przyzwyczają" i wada
będzie się szybciej powiększać.

4. Data: 2001-04-27 08:22:56

Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beast wrote:

> [...]
> cyfry na tablicy. W ten poniedzilak i odebralem okulary od optyka i ze
> zdziwieniem stwierdzilem ze na to lewe oko widze gorzej niz bez okularow.

Najlepiej idź do jakiegoś innego zakładu optycznego (będą obiektywni) i poproś
żeby Ci zmierzyli jakie masz soczewki w tych okularach - oni mają możliwość to
zrobić. Jak się okaże że jest coś nie tak to idź do zakładu który Ci je zrobił i
niech robią nowe.

Adam

Co to jest tracheotomia ?
CZOŁEM ŁAPÓWKARZE, MORDERCY I DZIWKARZE CZYLI LEKARZE!
LEKARZE TO BANDA ŁAPÓWKARZY
Anytbiotyki i grypa ???
Stomatolodzy, POMOZCIE