Okulary do czytania

1. Data: 2002-06-18 05:16:17

Temat: Okulary do czytania
Od: "Marcin" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jak jestem krótkowidzem , powinienem do czytania nosić okulary,

POZDRAWIAM
WSZYSTKICH
MARCIN

2. Data: 2002-06-18 09:45:40

Temat: Re: Okulary do czytania
Od: "Udko" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:
> Czy jak jestem krótkowidzem , powinienem do czytania nosić okulary,

Krótkowidz, jak sama nazwa wskazuje mówi o tym, ze dobrze sie widzi z
bliska, a problemy pojawiają się przy patrzeniu w dal.
Odwrotnie dalekowidz.

Z tymi okularami do czytania to zależy od wady ( z -1 możesz spokojnie
czytać z bliska, ale z -6 to już byłyby duże problemy ).
A do czytania z daleka przy krótkowzroczności raczej potrzebne są okulary.

Pozdrawiam
MIss Udko.

Tabletki hormonalne
Dyskarioza?