Okulary do pracy z komputerem

1. Data: 2002-03-04 12:57:40

Temat: Okulary do pracy z komputerem
Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Na co zwracac uwage przy zakupie okularow do pracy na komputerze (bez
korekcji).
Dokladnie chodzi o:
- producenta szkiel i filtrow
- ilosc i kolor warstw
- gdzie najlepiej takie szkla nabyc (maly optyk, czy fabryki typy Vision
Exsperss)

PS. Niestety nic konkretenego nie znalazlem w archiwum i w na stronach

--
Pozdrowionka
__

2. Data: 2002-03-06 13:16:51

Temat: Re: Okulary do pracy z komputerem
Od: "Marcin Kuzminski" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz okulista mi powiedzial ze w Polsce sa słabi optycy... no moze Zeiss a
juz na pewno nie zaden EXPRESS!

3. Data: 2002-03-06 13:18:42

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak porównać z Zeissem to każdy jest słaby...

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

4. Data: 2002-03-06 14:58:10

Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kuzminski wrote:

> Lekarz okulista mi powiedzial ze w Polsce sa słabi optycy... no moze Zeiss a
> juz na pewno nie zaden EXPRESS!

Czyli sugerujesz, by jak chce sobie zrobic szkla "zerowki" to musze
jechac do fabryki Zeiss'a
ROTFL

--
Pozdrowionka
__

5. Data: 2002-03-06 17:02:49

Od: "KasiaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Boguszewski" <p...@1...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3C836F44.498AD43E@1234poczta.onet.pl...

> Na co zwracac uwage przy zakupie okularow do pracy na komputerze (bez
> korekcji).
> Dokladnie chodzi o:
> - producenta szkiel i filtrow
> - ilosc i kolor warstw

Idź do optyka i powiedz, że chcesz okulary z antyrefleksem. Bodajże są trzy
warstwy antyrefleksyjne - wraz ze wzrostem ilości warstw okulary są
skuteczniejsze. Sama takich używam i jestem zadowolona, chociaż muszę
przyznać, że nie zwracałm uwagi na producenta.

Kasia

przewidywana wielkosc dziecka
Podreczna butla tlenowa dla osoby z niewydolnoscia oddechowa
czy nadmiar selenu szkodzi
hydrocolonoterapia - cd
Konflikt w grupach glównych