Okulary nosic czy nie ?

1. Data: 2000-09-21 11:34:12

Temat: Okulary nosic czy nie ?
Od: "Frankie" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie z pytaniem o sens noszenia okularow.
Od 10 lat nosze okulary, mialem już +3,5 dioptrii. Stan ten pogarszal sie.
Rok temu przeszedlem na zywienie optymalne. W tej chwili mam +2. Na liscie
dyskusyjnej optymalnych pojawila sie teza jakoby noszenie okularow spowalnia
proces calkowitego powrotu oczu do normy. Po zapoznaniu sie z ta dyskusja,
powaznie zastanawiam sie nad sensem noszenia okularow. Prosze o fachowa
porade.
Sla.

2. Data: 2000-09-22 17:13:18

Temat: Re: Okulary nosic czy nie ?
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Frankie napisał(a) w wiadomości: <8qcrm8$79p$1@news.tpi.pl>...
>Rok temu przeszedlem na zywienie optymalne. W tej chwili mam +2. Na liscie

Na jednym oku noś a na drugim wstaw se szybke. Wtedy bedzie i wilk syty i
owca cala.

Adam B.

3. Data: 2000-09-23 04:36:28

Od: "beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Frankie <f...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qcrm8$79p$...@n...tpi.pl...
> [...]
> powaznie zastanawiam sie nad sensem noszenia okularow. Prosze o fachowa

Jakies 8 lat temu miałam -2,5. Okulary nosiłam tylko podczas ogladania
telewizji i oczywiście w kinie. W zeszłym roku kupowałam szkła kontaktowe i
podczas badania okazało sie, że mam -2 i -1,25. Bardzo sie zdziwiłam,
pytałam czy mogłam "wytrenować" oczy chodzac bez okularów, powiedział, ze
byc moze. Czyli nie jest pewne, warto by było znalezc paru dobrych fachowcow
i popytac. Aha, od szesciu lat jestem wege.
beta

4. Data: 2000-09-23 14:28:04

Od: "zlotawy" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zaczynałem od -0,5. Zaczalem nosic okulary i szybko polecialo mi w dol.
Po roku mialem juz -1,5 i dalej sie psulo. Ja jednak nie zmienialem na
wieksze i jakos daje sobie rade w tych co mam. Moj kumpel ktory podobnie jak
ja zaczynał od -0,5, ale nigdy nie nosil okularow ma teraz znacznie lepszy
wzrok..

Pozdrawiam
zlotawy

5. Data: 2000-09-25 09:25:59

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotawy napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
> [...]
jak
>ja zaczynał od -0,5, ale nigdy nie nosil okularow ma teraz znacznie lepszy

Np. w Warszawie jest Centrum Holistycznej Terapii Oka i tam wogole podaja
zestawy cwiczen ktore pomagaj "wytranowac oko"
BB

6. Data: 2000-09-26 06:19:27

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik BB <b...@a...warszawa.mtl.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...

(...)
> Np. w Warszawie jest Centrum Holistycznej Terapii Oka i tam wogole podaja
> zestawy cwiczen ktore pomagaj "wytranowac oko"
> BB

To moze, skarbie, podaj jakies blizsze namiary na to Centrum...?
Dziekuje
pozdr
Gregg

nowotwor jelita grubego