Re: Okulary progresywne - opinie

From: "p47" <p...@b...list.ru>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Okulary progresywne - opinie
Date: Fri, 10 Nov 2006 01:49:10 +0100

Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ej09sk$s9k$1@inews.gazeta.pl...

> eee...porównwaczo-oralne z lekarzami okulistami oraz optometrystami
> tłumaczącymi mi swoim skomplikowanym żargonem na czym to polega:) Nie
> wszystko było dla mnie oczywiste ale ogólnie główne założenie było, ze
> essilor jeżeli chodzi o szkła progresywne jest bardzo dobry. Nie wiem czy
> lepszy niż Rodenstock, bo tej nazwy akurat nie znam, ale wynikało że jest
> godny polecenia i już;)

Domyslam sie, ze ci optometrysci itp. tak zupełnie, zupełnie przypadkiem
akurat mieli na składzie właśnie szkła essilora;-))

PS. Nie twierdzę, że essilor jest zły, zapewne jest niezły, tak jak wiele
innych markowych szkieł. Chciałbym tylko prosic o unikanie równie
zdecydowanych ocen nie mając na ich poparcie niczego rzeczowego

PS2. Rodenstock to podobno taki mercedes w szkłach okularowych

p47