Okulista - płyn na rozszerzenie źrenic

1. Data: 2007-10-10 13:27:51

Temat: Okulista - płyn na rozszerzenie źrenic
Od: Jendreck <j...@g...pl_wywalto> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wybieram się do okulisty samochodem. Po jakim czasie od zakroplenia płynem
rozszerzającym źrenicy, przestanie on działać. Nigdy nie zakrapiano mi oczu tym
płynem. Po jakim czasie widzi się na tyle dobrze, że można np. prowadzić samochód. Z
góry dziekuję za odpowiedź.

--
Pozdrowienia
Jendreck

2. Data: 2007-10-12 12:46:06

Temat: Re: Okulista - płyn na rozszerzenie źrenic
Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jendreck" <j...@g...pl_wywalto> napisał w wiadomości

> [...]
> rozszerzającym źrenicy, przestanie on działać. > Nigdy nie zakrapiano mi
> oczu tym płynem. Po jakim czasie widzi się na tyle dobrze, że można np.

Jazda samochodem to chyba nie najlepszy pomysl. Jesli masz mozliwosc niech
Cie ktos zawiezie, albo w ostatecznosci pojedz komunikacja miejska (jesli
jest taka mozliwosc). U mnie, po zakropleniu, objawy ustapily calkowicie
dopiero po jakichs 3h.

Qkam

3. Data: 2007-10-12 15:26:27

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Jendreck wrote:
> [...]
> zakrapiano mi oczu tym płynem. Po jakim czasie widzi się na tyle
> dobrze, że można np. prowadzić samochód. Z góry dziekuję za

do 2h ale to pewnie zalezy od osobnika, mowie na swoim przykladzie. Jechalem
wolno i ostroznie, zreszta zobczysz, zarezerwuj sobie kilka h albo wez kogos
kto odwiezie do domu/taxi dla sw. spokoju.

Dermatolog - Poznań?
Pytanie do dermatologa
złożenie kości podudzia, gdzie??
konizacja szyjki macicy?
Przepuklina rozworu przelykowego, przelyk barytona