Olej [olejek] kokosowy [Co to?]

1. Data: 2012-04-30 09:26:14

Temat: Olej [olejek] kokosowy [Co to?]
Od: Stefan7 <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem na placu od Marokańczyka Olejek Kokosowy/60ml/27zł.Płyn oleisty
o słomkowym kolorze.Wcześniej miałem doświadczenia z Olejem Kokosowym w
postaci zbliżonej do smalcu o mlecznym kolorze.
Proszę o opis tych dwóch substancji. Jak się je uzyskuje? Czy olejek
może służyć do użytku wewnętrznego [bo olej jak najbardziej]?

Stefan

2. Data: 2012-04-30 09:53:58

Temat: Re: Olej [olejek] kokosowy [Co to?]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 11:26, Stefan7 <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Proszę o opis tych dwóch substancji. Jak się je uzyskuje? Czy olejek
> może służyć do użytku wewnętrznego [bo olej jak najbardziej]?

Olejku kokosowego używa się jako kosmetyku do pielęgnacji skóry i
włosów.

3. Data: 2012-04-30 10:06:06

Od: Kasa przyjmie <i...@...c> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-30 11:26, Stefan7 pisze:
> [...]
> Proszę o opis tych dwóch substancji. Jak się je uzyskuje? Czy olejek
> może służyć do użytku wewnętrznego [bo olej jak najbardziej]?

W warszawie od marokanczyka ?

Predzej to byl cygan ktory ci wcisnal masc na szczury.

4. Data: 2012-04-30 10:52:05

Od: Stefan7 <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Olejku kokosowego używa się jako kosmetyku do pielęgnacji skóry i
> włosów.

To-to wiem.Nawet się na bóstwo robię eksperymentując.Ale pytanie brzmi
,czy można to-to łykać i jak.

Bo na przykład tu http://www.megapedia.pl/olejek-kokosowy.html
opisali, że używa się ... "Olejek kokosowy często znajduje swoje
zastosowanie przy chorobach Crohna (zapalenia jelita grubego) lub przy
cukrzycy typu 11"
Co to oznacza? Czy tu chodzi o olej , czy olejek ? Jeśli olejek to jak
używany?

Oraz czym się różni olej od olejku?

Stefan

5. Data: 2012-04-30 11:16:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 12:52, Stefan7 <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> cukrzycy typu 11"
> Co to oznacza? Czy tu chodzi o olej , czy olejek ? Jeśli olejek to jak

Olej (kokosowy) to tłuszcz bezpośrednio pochodzący=tłoczony z danego
surowca (tu: kopry, nazywany jest masłem kokosowym).
Olejek (w Twoim konkretnym przypadku) to może być :
- zwykły olej (rzepakowy, sojowy itp diabli więdzą) aromatyzowany
kokosowym zapachem
- substancja aromatyczna ekstrahowana rozpuszczalnikiem lub
destylowana parą z kokosa (kopry lub kwiatów).
Trudno powiedzieć, co kupiłeś zatem.

6. Data: 2012-04-30 13:37:10

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-30 12:52, Stefan7 pisze:

> [...]
> opisali, że używa się ... "Olejek kokosowy często znajduje swoje
> zastosowanie przy chorobach Crohna (zapalenia jelita grubego) lub przy

Uwielbiam strony z rzeczowymi informacjami - cukrzyca typu 11 !!!???
Gratulacje

>"Orzech kokosa zawiera dużą ilość kwasu laurynowego, który możemy
>dostać wyłącznie z kokosa lub z mleka matki."

Czyli kwas jest syntetyzowany w gruczole mlekowym??? -skoro nie ma go w
diecie, a jest w mleku???
Gratulacje x2

Witek

7. Data: 2012-04-30 16:56:44

Od: Stefan7 <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kokosowym zapachem
> - substancja aromatyczna ekstrahowana rozpuszczalnikiem lub
> destylowana parą z kokosa (kopry lub kwiatów).

Niby wyczerpująco opisałeś temat, ale dla mnie to dalej czarna magia.
Olej kokosowy kojarzę z białawym "smalcem" o smaku kokosowym.
Marokańczyk podał mi , że to 100% kokosowego olejku [ i tak miał wpisane
na ulotce]i mu wierzę [nie będę rozwijał tematu dlaczego mu wierzę ]. A
jego specyfik jest płynny ,barwy słomkowej i prawie nie czuć kokosa, a
zapach [ładny] bliżej nieokreslony.
Dla przykładu na allegro są podobne "twory" choćby ten
http://allegro.pl/dabur-anmol-olejek-kokosowy-500-ml
-i2300632652.html
w postaci płynnej. Nie sądzę , aby jawnie oszukiwali na allegro bo to
łątwo wyeliminować takich...

Więc gdzie błąd? Bo wychodząc z takich założeń to nijak się ma do Twoich
informacji. Gdzie błąd ?

Stefan

8. Data: 2012-04-30 17:08:42

Od: Stefan7 <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łątwo wyeliminować takich...
>
> Więc gdzie błąd? Bo wychodząc z takich założeń to nijak się ma do Twoich

Już chyba wiem...
W necie znalazłem takie określenie :
"frakcjonowany olej kokosowy (destylowany z czystego oleju kokosowego).
Jest łatwo wchłaniany przez skórę, bezwonny, bezbarwny i łatwo się zmywa
z tkanin,"

Więc to jest destylat oleju kokosowego -do celów kosmetycznych !

Stefan

9. Data: 2012-04-30 17:29:21

Od: Kasa przyjmie <i...@...c> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-30 19:08, Stefan7 pisze:

> [...]
> z tkanin,"
>
> Więc to jest destylat oleju kokosowego -do celów kosmetycznych !

http://www.google.pl/search?q=cocos+oil&hl=pl&client
=opera&hs=XAG&rls=pl&channel=suggest&prmd=imvns&sour
ce=lnms&tbm=isch&ei=3sqeT-y7FITSsgab-slW&sa=X&oi=mod
e_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBIQ_AUoAQ&biw=1654&bih=900

Nie dopisze ze jestes wioskowym przyglupem i przeplaciles juz nie
wspominajac o tym ze marokanczyk w Farszawie to pewnie jakis cygan.

Marokance nie zapuszczaja sie w nasze strony bo tu bieda i syf.

10. Data: 2012-04-30 18:53:22

Od: Stefan7 <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasa przyjmie napisał:

> [...]
> wspominajac o tym ze marokanczyk w Farszawie to pewnie jakis cygan.
>
> Marokance nie zapuszczaja sie w nasze strony bo tu bieda i syf.

Wioskowy przygłup niby? Obrażasz bez powodu, a

Ośmieszasz się , nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i szukasz
spiskowych teorii tam gdzie ich nie ma...Nie wiem skąd u ludzi tyle
złości, szukania winnych ,zdrajców, przygłupów.W polityce i w pewnych
grupach spotykam wciąż takie zachowania ,ale tutaj?
Skup się na wątku, a jak czegoś nie rozumiesz to pytaj. Nie wiem czy mi
się uda, ale spróbuję ci wytłumaczyć.
Marokańczyk jest prawdziwy -to raz. Z faktami się nie dyskutuje, a taki
fakt Ci podałem. [ I widocznie miałem na to dowody, że to prawda, więc
...?]Chcesz z faktami dyskutować?! Mam ci to udowadniać? A niby dlaczego?
A co do przepłącenia , to zapłąciłem tyle ile wart był dla mnie towar.
Nie spotkałem takiego na rynku jaki on sprzedawał, w necie też nie udało
mi się odszukać ...Więc trudno o stwierdzenie, że coś jest przepłącone
jeśli nie ma ceny rynkowej. Mogę zeskanować opakowania i poszukaj mi
taniej jak taki mądry jesteś.. Twierdzę, że poza tym człowiekiem nie
znajdziesz takiego olejku [oryginalny marokański wyrób] w cenie
zbliżonej do mojej...
Co do uczciwości tego mężczyzny jestem pewien.Poznaliśmy się bliżej i
mamy wspólne sprawy zbliżone do para-medycznych... Wymieniamy się
informacjami w necie...
A co ty mi z tą warszawą wyskakujesz? piłeś coś ? gdzie ja o warszawie
piszę ?!

Stefan

AD: ~~** Two Unique Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Ikselko.....
Jaka patelnia nierdzewna
Pomysły na rybne konserwy
Niebezpieczne związki.