Re: Olej palmowy zabija... także głodem!

Data: 2017-09-11 15:08:00
Temat: Re: Olej palmowy zabija... także głodem!
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-09-10 o 10:38, XL pisze:

> Skoro tego nie rozumiesz, że stanowi, to tym bardziej stanowi.

Co niby tu jest do zrozumienia?  Kulczyki, Wałęsy, Kwaśniewskie Tuski
czy Kaczyńscy itd., żaden z nich nie miał i nie ma wspólnego z WSI a to
oni właśnie są głównym zagrożeniem  dla Polski i Polaków, a nie jakiś
(były) wojskowy wywiad. Co to w ogóle za kretyn to wymyślił aby rodzimym
wojskowym wywiadem straszyć Polaków.. Po namyśle jednak widać że
niezupełny kretyn - sporo Polaków dało się wziąć na ten lep.

> No nie wiem, bo moja jednak się zwiększyła.

Jasne, zawłaszczyłaś pewnie jakąś połowę jeziora albo nawet całe na
swoje potrzeby i ustawiłaś tabliczki dla "teren prywatny, dla hołoty
wstęp wzbroniony" jak Ci się przestrzeń życiowa zwiększyła kosztem wielu
innych Polaków.
A ja tylko pisałem o sobie i zagrożeniach dla mnie.

> Co tam pieniądze. Do grobu nie zabierzesz.

Niech lepiej kapitalistyczna wiecznie nienażarta  świnia zeżre? I
pomyśleć że jeszcze pamiętam czasy gdy bank był jedna z instytucji tzw
zaufania publicznego.

> Tzn. kto?

Osobnik mordujący ptaki na strzelnicy. W żadnym wypadku nie mylić z
myśliwym".

> W miedzywierszu.

Z osób publicznych parających się polityką, z tych znanych poważam tylko
A. Leppera i P. Ikonowicza. Reszta to wsio ryba. Przy rozdrabnianiu się
w ich ocenie wyszło by tylko to co w ocenianiu dżumy i cholery, która z
tych zaraz może mi mniej zaszkodzić.