Onanizm a wzrok

11. Data: 2005-05-28 16:45:57

Temat: Re: Onanizm a wzrok
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 28 May 2005 13:39:54 +0200, turbos10 napisał(a):

> [...]
> jest tym ze onanizatorzy nie mają umiaru w dawkowaniu sobie tych
> przyjemności. Wtedy cala krew spływa do penisa. I nerwy wzrokowe są
> przez krew mniej dotlonione. Jeżeli jest to stan długotrwały nerwy
> obumierają. Jest to właściwie ten sam mechanizm jak w przypadku
> ślepnięcia noworodków którym podaje się czysty tlen.
> Taka sama ślepota występuje u ludzi stosujących viagre w celach
> wyczynowych (załączam artykuł z gazety). Należy o skutkach onanizmu
> informować dzieci na zajęciach z seksuologi. przekazujcie tą wiedze

LOL
Teraz co spojrzę na okularnika, to od razu stanie mi przed oczami jako
onanizujący się ;-)

--
Kaja

12. Data: 2005-05-28 17:02:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 May 2005, La Luna wrote:

> Swoja droga to moze "badania" dowodzace rewelacji w pierwszym poscie byly
> prowadzone, kurcze, na jakichs eeee.... bardzo dorodnie obdarzonych przez
> nature gosciach ;) - ze im wzwod powodowal niedotlenienie nerwow wzrokowych
> ;)
> Jak czlowiek nagle straci z obiegu z 3 litry krwi to moze i nerwy wzrokowe
> mu sie przeciaza ;)

uff, ale taki moze zrobic takze kobiecie krzywde ...
(tym razem nie chodzi o wzrok ...)

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

13. Data: 2005-05-28 17:22:11

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 28 May 2005 19:02:37 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Piotr Kasztelowicz,
a następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> uff, ale taki moze zrobic takze kobiecie krzywde ...
> (tym razem nie chodzi o wzrok ...)

No tak - ale w tych "badaniach" byla mowa jedynie o masturbacji i jej
fatalnym wplywie na samego masturbujacego ;)
Byc moze wplyw jego na kobiete bedzie w nastepnym odcinku i dowiemy sie ze
sex jest dla kobiet nie zdrowy bo moze spowodowac powazne uszkodzenia ciala
;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

14. Data: 2005-05-28 17:32:48

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz co spojrzę na okularnika, to od razu stanie mi przed oczami jako
> onanizujący się ;-)

To się jakoś fachowo nazywa, ale zapomniałem jak ;P Pozdro!

15. Data: 2005-05-28 20:38:54

Od: turbos10 <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:79ei5rif0yv6.iur2y1svm0oq.dlg@40tude.net>
La Luna napisał(a):

> Byc moze wplyw jego na kobiete bedzie w nastepnym odcinku i
> dowiemy sie ze sex jest dla kobiet nie zdrowy bo moze spowodowac
> powazne uszkodzenia ciala ;)

Nawet bardzo czesto powoduje przerwania blun i niekiedy krwawienie.

Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie
słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.

16. Data: 2005-05-28 21:04:15

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;)
> Jak czlowiek nagle straci z obiegu z 3 litry krwi to moze i nerwy wzrokowe

Tak zupelnie powaznie - byly publikacje dotyczace naglych trwalych
zaniewidzen po uzyciu Viagry - na wskutek niedotlenienia nerwu wzrokowego. I
to jest fakt. Natomiast statystyki w tej sprawie nie odbiegaja od sredniej
przecietnej innych ubocznych lub niepozadanych dzialan innych lekow.
Nie przypominam sobie natomiast badan pt onanizm a nerw wzrokowy.

pozdr.
casus

17. Data: 2005-05-29 05:35:52

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 28 May 2005 23:04:15 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako casus, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Tak zupelnie powaznie - byly publikacje dotyczace naglych trwalych
> zaniewidzen po uzyciu Viagry - na wskutek niedotlenienia nerwu wzrokowego.

Ale przypuszczam ze przyczyna tego niedotlenienia nie byla krew ktora
chwilowo zostala "zdeponowana" w innym organie?
Nie wiem ile na raz tam tej krwi wchodzi - ale jakos nie slychac o naglych
oslepnieciach krwiodawcow ;)

18. Data: 2005-05-29 07:29:33

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turbos10" napisał ...

> Nawet bardzo czesto powoduje przerwania blun i niekiedy krwawienie.

Czyli jest niezdrowy, tak ?

Pozdrawiam !
Mała Mi (zatroskana)

19. Data: 2005-05-29 09:14:27

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwilowo zostala "zdeponowana" w innym organie?
> Nie wiem ile na raz tam tej krwi wchodzi - ale jakos nie slychac o naglych

Dokladnie tak jest, za przyczyne uwaza sie zmniejszenie ilosci doplywu tlenu
krwioobiegiem w kierunku siatkowki, nerwu wzrokowego, mozgu kosztem wiekszej
ilosci w inny rejon.
U krwiodawcow krew odchodzi rownomiernie, w przypadku Viagry dosc
gwaltownie.

pozdr.

casus

20. Data: 2005-05-29 22:58:37

Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy cala krew spływa do penisa.

Cała? Fiu fiu, no nieźle....:)

beata
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

Bol jadra
Gdzie posiew moczu - [lab we wrocku]
Leczyć czy usuwać górne ósemki
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne
[Okazja Ebay] Tania DRUKARKA, CYFRÓWKA, KSIĄŻKI - ZOBACZ