Oneironautyka

1. Data: 2000-02-22 10:13:51

Temat: Oneironautyka
Od: "Misiek" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam państwa

Będzie to mój pierwszy post na tą grupę, czytam ja od niecalych kilku godzin
i nie wiem czy temat był juz poruszany.Nawet jeśli rozmowy tego typu się juz
to czyły prosiłbym o nieodsyłanie mnie na wcześniejsze posty tylko wyrażenie
swojego zdania na temat tejże nauki.
Nie dawno wpadłem w sieci na stronę poświęconą temu zagadnieniu i bardzo mi
sie to spodobało
W szczególności fascynuje mnie świadome śnienie i wymuszanie snu na
organizmie
Czy ktokolwiek z państwa tego próbował ?
Bede bardzo wdzięczny za wszelkie konkretne odpowiedzi

Pozdrawiam
Misiek.

1. Data: 2000-02-22 22:55:57

Temat: Re: Oneironautyka
Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misiek <m...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...astercity.net...
> [...]
> organizmie
> Czy ktokolwiek z państwa tego próbował ?
> Bede bardzo wdzięczny za wszelkie konkretne odpowiedzi

Owszem! A co konkretniej pytasz?

Pozdrawiam
POOH

1. Data: 2000-02-23 09:59:53

Od: "Misiek" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem! A co konkretniej pytasz?

Czy jest to bezpieczne dla umyslu , czy nie zwariuje i czy warto

Misiek.

1. Data: 2000-02-23 14:11:54

Od: j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest to bezpieczne dla umyslu , czy nie zwariuje i czy warto

Pewnie ma w sobie tyle samo ryzyka, co kazda inna fascynacja.
A poza tym, to ja zupelnie nie wiem, co to jest - moze napisz?

Jurek

1. Data: 2000-02-23 18:56:01

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misiek <m...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...astercity.net...

> Czy jest to bezpieczne dla umyslu , czy nie zwariuje i czy warto

Sam sobie nie zaszkodzisz na 100%. Mogłaby to zrobić jedynie osoba z
zewnątrz. Chyba ,że masz ochotę poddawać się myślą bardziej destrukcyjnym i
przyjąć taki kierunek tej metody. Ale to by była głupota. Czy warto - każda
metoda jest dobra jeśli tchnie się w nią odrobinę wiary i profesjonalizmu!

Pozdrawiam
POOH

1. Data: 2000-02-23 19:12:57

Od: Demiurg <j...@z...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <m...@a...net> napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

: > Owszem! A co konkretniej pytasz?
: >
: Czy jest to bezpieczne dla umyslu , czy nie zwariuje i czy warto

Bezpieczne. Nie zwariujesz. Naprawdę warto!

Powodzenia
--
Sławomir Molenda (j...@z...univ.gda.pl)
"I'm going to hang up this phone and then I'm going to show these people

Re: Czule slowka
Re: Zrozumiec kobiete:))))
Re: Przebaczenie
trochę obleśny temat-dłubanie w nosie