Onkologia

1. Data: 2003-06-17 22:36:23

Temat: Onkologia
Od: "AceAnne" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna zrobic operacje w jakim s dobrym
prywatnym zakladzie za w miare nisak cene. Chdzi mi o operacje onkologicza.

2. Data: 2003-06-18 06:09:43

Temat: Re: Onkologia
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jun 2003 07:19:39 +0000, Art wrote:

> Mnie tez to interesuje wiec takze prosze o info

Nie piszecie o jaki zabieg chodzi a to istotna sprawa.
O ile wyciąć sobie znamię skórne na przykład można spokojnie w prywatnym
gabinecie / zakładzie, to poważniejsze zabiegi chirurgii onkologicznej
wymagają znacznie szerszego zaplecza. Nie wiem nic o żadnym prywatnym
zakładzie, gdzie zajmowano by się 'dużą' chrurgią onkologiczną - i
myślę, że tak powinno być.

Ale oczywiście mogę się mylić, bo nie jestem zabiegowcem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2003-06-18 07:19:39

Od: Art <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AceAnne wrote:

> Chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna zrobic operacje w jakim s dobrym
> prywatnym zakladzie za w miare nisak cene. Chdzi mi o operacje
> onkologicza.

Witam
Mnie tez to interesuje wiec takze prosze o info

4. Data: 2003-06-18 07:30:56

Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AceAnne" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna zrobic operacje w jakim s dobrym
> prywatnym zakladzie za w miare nisak cene. Chdzi mi o operacje
onkologicza.

Nie wiem czy onkologiczne, ale szeroki zakres uslug w temacie chirurgicznym
ma warszawski Szpital Damiana. Poszukaj w necie. moze cos znajdziesz.

nie wiem jednak czy 'prywatne' w kwestii onkologii to dobry wybor - to
powazna sprawa.

--
CLARIS /ona/
c...@w...pl

5. Data: 2003-06-18 21:16:05

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jun 2003, AceAnne wrote:

> Chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna zrobic operacje w jakim s dobrym
> prywatnym zakladzie za w miare nisak cene. Chdzi mi o operacje onkologicza.

hm, pewnie male szanse. Malo ktore prywatne szpitale podejmuja
sie operacji onkologicznych (rozumiem - duzy onkologiczny zabieg)
poniewaz jest to droga rzecz a rokowanie niepewne - czyli
biznesowo dosc ryzykowne przedsiewziecie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-06-18 21:16:42

Od: "puma" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
onkologicza.

> Nawet jak znajdziesz dobrego onkologa - i pójdziesz do niego - prywatnie
na wizytę i konsultację - to i tak jeśli zadecyduje że będzie operował - to
zrobi to w klinice lub w szpitalu w którym operuje normalnie. Ja miałem
podobny przypadek i tak to właśnie wygląda.
Puma

skaczaca bilirubina
PRAMOLAN
zastój ciążowy