Operacja serca u noworodka - proszę o informacje

1. Data: 2001-06-06 08:47:58

Temat: Operacja serca u noworodka - proszę o informacje
Od: "agnik61" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów wie coś na temat operacji serca u kilkutygodniowego
niemowlaka.
U mojej córeczki lekarze stwierdzili ubytek przegrody międzyprzedsionkowej,
międzykomorowej i
przetrwały przewód Botalla.
Ma być wkrótce operowana w Krakowie.
Wiem, że w Krakowie są dobrzy chirurdzy ale strasznie się martwię (to jednak
serce).
Jeżeli ktoś miał podobną sytuację lub wie coś na ten temat to proszę o
informacje.
(Jak przeprowadza się takie operacje, jakie są rokowania czy przeprowadza
się dużo tego typu operacji ...)

a...@p...onet.pl

2. Data: 2001-06-06 17:36:14

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informacje.
> (Jak przeprowadza się takie operacje, jakie są rokowania czy przeprowadza

Jeden z najlepszych osrodkow w Polsce. Operacja jest trudna. Blizsze
informacje bylyby osiagalne po podaniu szczegolow (wielkosci ubytkow w
mierzalnych jednostkach, cisnienia , a scislej gradienty, ogolny stan
pacjenta).

Pozdrawiam i powodzenia

dradam

Sprzedam Unit stomatologiczny HIRANA
zapłodnienie in vitro - gdzie?
Sauny finskie; Łaznie parowe; Sauny na podczerwien
Free Downloads, Wallpapers, Games, Eroticgames, Handy-Logos and much more
MLM - nowy program