Operacja wymiany stawu kolanowego

1. Data: 2012-01-30 06:14:27

Temat: Operacja wymiany stawu kolanowego
Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześc.
Potrezbuje Waszej porady.
Mam mame ktora jest po operacji wymiany stawu kolanowego z
autoprzeszczepem tzw. autogennym
Operacja byla dokladnie tydzien temu i jak dotad jest tylko gorzej.
Tzn. operacja byla na prwym kolenie, cala noga jest opuchnieta lacznie
z kostka. Odczuwa straszny bol nogi ktory nie przechodzi po srodkach
przeciwbolowych przepisanych przez lekarza.
Jak znajoma mamy miala cos takiego to po tygodniu juz chodzila, a tu
po tygodniu jest tylko gorzej.

Czy mozecie mi powiedziec czy to normale oraz co mozna zrobic? Do kogo
podejsc aby zaradzic jakos temu?
Moze wiecie na czym moze polegac ten przeszczep autogenny w przypadku
wymiany stawu w kolanie?

2. Data: 2012-01-30 12:58:31

Temat: Re: Operacja wymiany stawu kolanowego
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-30 07:14, slawek7 pisze:
> [...]
> podejsc aby zaradzic jakos temu?
> Moze wiecie na czym moze polegac ten przeszczep autogenny w przypadku

A może to jakieś zakażenie? Ja bym dzwoniła po pogotowie.

--
animka

3. Data: 2012-02-05 23:58:14

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
>Potrezbuje Waszej porady.

A lekarze strajkują?
Radzę udać się do dobrego lekarza.

Feromon

Czy to się da wyleczyć?
Hormon Wzrostu Sprzedam
Dzieci poddane narkozie wolniej się uczą?
utlenienianie tłuszczów (masło)
Obrona przed zanieczyszczeniami.