Re: Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina

From: LeoTar Gnostyk <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina
Date: Sun, 5 May 2019 11:18:35 +0200

Jakub A. Krzewicki pisze:

> To nie tak. Jestem już w wieku, w którym zaczynam myśleć o
> spłodzeniu potomstwa, ale po pierwsze nie mam funduszy, po drugie,
> chcę sobie znaleźć kobietę z kręgu religii i najlepiej rasy Dalekiego
> Wschodu, tak żeby moje potomstwo wychowywane było z daleka od
> zjadaczy chleba, w osobnym środowisku. Dlatego wręcz nie wolno
> zostawić mi matki z dzieckiem, dlatego żeby za wszelką cenę nie
> pozwolić kulturze rzymskiej, hebrajskiej, ani innej zachodniej zabrać
> mi mojego potomstwa, które ma być wychowywane w duchu elitarnych
> [...]
Czyli jednak to, co Ci się marzy najbardziej to wyjątkowość, władza,
oderwanie od plebsu, którym gardzisz. Chcesz być paniskiem, niczym
japoński cesarz jedynowładca a cała reszta to Twoi niewolnicy, raby,
którym od czasu do czasu rzucisz jakiś ochłap z pańskiego stołu. A feee
Jakubie. Miałem Cię za trochę mniej odjechanego gościa a tu się okazuje,
żeś czub jakich mało. Brakuje Ci poczucia własnej wartości więc myślisz,
że jak zmienisz środowisko i będziesz miał nieograniczoną władzę to
będziesz szczęśliwszy. Szczęścia szukaj wewnątrz siebie a nie wokoło
siebie. Kiedy znajdziesz szczęście wewnątrz siebie i zrozumiesz dlaczego
nie byłeś szczęśliwy przejdą Ci wszystkie sny o potędze. Przestań bujać
w obłokach i zejdż na ziemię a wtedy tutaj znajdziesz szczęście. Mądre
słowa ktoś powiedział twierdząc, że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
Ale każdy ma, oczywiście, prawo wyboru. Możesz wybrać dalekowschodnią
ułudę albo naszą siermiężność, tylko że to niczego nie zmieni dopóki Ty
nie zmienisz samego siebie na człowieka, który ufa samemu sobie i
szanuje samego siebie. Toie brakuje i jednego i drugiego a śnisz o
szczęściu w dalekiej krainie gdzie robią cuda-wianki po to by zabić
wewnętrzną pustkę i samotność.

LeoTar Gnostyk