Opinie na temat kursu uczenia się...

1. Data: 2008-01-19 17:06:29

Temat: Opinie na temat kursu uczenia się...
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Europejski Instytut Edukacji Engram z Krakowa ma ofertę Ucz się
inteligentnie. Przyszedł pan konsultant, pogadał pokazał przykładowe
ćwiczenia stwierdził ze syn (6 klasa się nadaje), no i mam zgryz...
chciałabym a boję się.
Czy ktoś miał doświadczenia z tą firmą? to co mnie odstrasza to to, ze
trzeba zapłacić cały kurs, i nie można zrezygnować (tylko ewentualnie z
chodzenia) cały kurs trwa dwa lata.

Powiedzmy że z tego co obiecują to nawet uzyskanie 40% efektów byłoby dla
mnie satysfakcjonujące.
Moje dziecko jest dyslektykiem i (najgorsze jest nieczytelne pismo, wolne
pisanie ) ma duże problemy z ocenieniem się czy coś umie czy nie- robienie
notatek - leży zupełnie.
Na zgłoszone prośby o pomoc w jakiś ćwiczeniach, wskazówki itp. w poradni
(psycholog i pedagog) usłyszałam ze to przyjdzie z czasem. Może i tak , ale
jak mój syn ma się nauczyć czegoś czego nie ma w podręczniku to jest
makabra - z notatek można odczytać co piąty wyraz(on też nie mo że tego
odczytać), a najczęściej, że to nowe słówko wyraz zupełnie przekręcony, on
nie pamięta o czym Pani mówiła , i notuje w ogóle nie te rzeczy co trzeba.
Nie chodzi mi w tym momencie o odpowiedź czy warto za tę cenę(cena wysoka)
tylko czy jest jakiś konkretny rezultat widoczny w łatwiejszym uczeniu się,
podejściu do nauki itp...
Plusy tego kursu to miejsce w szkole do której chodzi i książka wymuszająca
systematyczność no i wg mnie odpowiedni wiek mojego dziecka...
Bardzo prośże o opinie mogą być tez na priv

2. Data: 2008-01-19 21:36:20

Temat: Re: Opinie na temat kursu uczenia się...
Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś miał doświadczenia z tą firmą? to co mnie odstrasza to to, ze
> trzeba zapłacić cały kurs, i nie można zrezygnować (tylko ewentualnie z

Brzmi jak jakiś naciąg, zwłaszcza nazwa... Współczesne "Euro-cośtam" to tak
jak za komuny "Popularne": herbata o aromacie zgniłej ścierki, proszek do
prania robiący dziury w ubraniach, itd. itp.
Radziłbym jakoś ich zweryfikować, przede wszystkim.

T. D.

3. Data: 2008-01-19 21:41:16

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> napisał w
wiadomości news:fmtqip$6bn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> do prania robiący dziury w ubraniach, itd. itp.
> Radziłbym jakoś ich zweryfikować, przede wszystkim.

No własnie to usiłuję zrobić (a co konkretnie rozumiesz pod słowem
weryfikacja?) i jeszcze dowiedzieć się o skuteczności takich metod ogólnie.
Nazwa rzeczywiście nie brzmi poważnie... :)

4. Data: 2008-01-19 22:15:24

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> weryfikacja?) i jeszcze dowiedzieć się o skuteczności takich metod
> ogólnie. Nazwa rzeczywiście nie brzmi poważnie... :)

Ktoś chodził, i coś z tego wyniósł? Google? Referencje?
Szczerze mówiąc sam nie mam pomysłu...

T. D.

5. Data: 2008-01-22 16:12:26

Od: "Dominika" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja Młodsza ( dużo młodsza :) ) siostra chodzi na te zajęcia , też jest
dyslektykiem i dysgrafem.. Twierdzi , że jej te zajęcia pomagają np. w
sprawdzianach , łatwiej jej się zapamiętuje niektóre wiadomości ( twierdzi
że na " haki " : pary skojarzeń ) . Chodzi tam od września i skoro jej to
zaczęło pomagać więc myślę , że warto spróbować .
Pozdrawiam Dominika Z.

6. Data: 2008-01-29 14:13:07

Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

moge udzielic kilku informacji dotyczacych engramu ale zmartwie pania
bo mam niemile doswiadczenia z tą firmą
kurs wyglada tak ze pani dziecko ma 8 lub 10 spotkań po 3 godziny
zegarowe raz w miesiacu lub co dwa tygodnie po 1,5 godziny zegarowerj
grupy są około 15 osobowe jak jest duzo osob z danej szkoly to zajecia
są w tej szkole a jak sie nie zbierze tyle osob to w innej
reszte to kurs korespondencyjny cwiczenia z podrecznikiem i dzwonienie
do opiekuna dydaktycznego jak uczen czegos nie rozumie
nie ma specjalnej oferty dla dyslektyków ( nawet jesli tak mówią
konsultanci)
jesli pani syn jest na tyle dojrzaly ze sam bedzie na tyle zmotywowany
aby przez dwa lata pracowac systematycznie z kąsiążką to moze cos
skorzysta ale trudno wymagać od gimnazjalisty podobnej dojrzalosci
najczesciej konczy sie to na zakurzonych ksiązkach na polce

ja proponuje rozgladnąc sie za innymi firmami - podobnymi i porownach
oferty

7. Data: 2008-01-29 14:22:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

u mnie tez byl przedstawiciel tej firmy

powiem tak - to co on mówi trzeba podzielić przez 10 i wrzucic pod
pierwiastek bo niewiele sie to ma do prawdy

same metody zwiekszenia efektywnej nauki polecam - ale niech sie pani
nie da przez nich naciągnąć

życze powodzenia

Pytanie o śpiewającą Barbii
latch - jaki fotelik
O postawie młodego człowieka decyduje sposób, w jaki jego rodzice kształtuj? swoj? duchow? i cielesn? wspólnotę.
Jaki styl życia?
istota chrześcijańska?!?