Opola nie będzie

31. Data: 2017-05-25 18:06:17

Temat: Re: Opola nie będzie
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> W przeciwieństwie do pis?

> To i pamięć ci już szwankuje?

> Nie wszyscy.

Idę się zastrzelić, świat się kończy, muszę zgodzić się z Kviatem.

Od razu mam w uszach werble z "to tylko tango" Maanamu i powód, dla którego
to były tylko werble, choć piosenka długo zajmowała pierwsze miejsce na
Liście Przebojów Trójki, co gwarantowało puszczenia całego utworu.

A ponieważ wystarczy podać jeden dowód, żeby obalić tezę "wszyscy grzecznie
nie protestowali", więc...

32. Data: 2017-05-25 21:32:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> Idę się zastrzelić, świat się kończy, muszę zgodzić się z Kviatem.

Czy coś pozastandardowego mam zrobić z tym oświadczeniem?

33. Data: 2017-06-02 15:57:38

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Czy coś pozastandardowego mam zrobić z tym oświadczeniem?

Możesz na przykład nie manipulować poprzez wycięcie esencji dowodzącej
fałszywość twojego stwierdzenia.

34. Data: 2017-06-03 00:02:38

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Wówczas festiwal się nie odbył z powodu bojkotu artystów. Był to jedyny taki
przypadek w historii imprezy.

Sam to wymyśliłeś?

1982 - festiwal nie odbył się z powodu wprowadzenia stanu wojennego.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Krajowy_Festiwal_Piose
nki_Polskiej_w_Opolu

> Zapendowską nie dziwią

Jak się pracuje u TW Zega czy TW Mewy, gadać trzeba właściwie:)

Dlaczego nie ma tego co ja bardzo chce ?
- Towarzyszu dowódco...
Dyrektorka szkoły z umysłem ikselki
Kiedyś awangarda, dziś żenada
Aforyzmy Kisiela które dają kopa do zmiany