Re: Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać

From: "Justyna N" <c...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać
Date: Mon, 7 May 2007 14:49:02 +0200

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:f1k6tf$tnt$1@node1.news.atman.pl...
> Czasami trudno ustalić co jest skutkiem a co przyczyną. Napisałaś jak byk
> że ten co biega (połowa lwów i wszystkie tygrysy) jest samotny. Hania
> zaleca bieganie dla poprawy atrakcyjności. Ja nie. Jeżeli ktoś chce
> błyszczeć na parkiecie lub siłowni to najpierw trzeba dojść do normalnej
> wagi DIETĄ.

Akurat z tygrysami to kwestia silnego terytorializmu i ten co się leni i
tyje jest nieatrakcyjny (albo martwy szybciej). U lwów natomiast bieganie
też nie wpływa na atrakcyjność-wynika ze sposobu życia. Stado składa się
kilku (kilkunastu) samic i jednego (dwóch) samców tym samym samic fizycznie
dla wszystkich nie starcza. Samiec nie poluje, bo ma inne zadania (nie robi
tego z lenistwa) ma bronić stada (głównie przed rywalami) i płodzić młode.
Ciężko jest porównywać atrakcyjność zwierząt (decydują tu głównie geny) do
ludzi.
W kwestii powoływania się na książki/autorów mam prośbę-postaraj się
korzystać z wydań, które nie są starsze odemnie, bo nie mam skąd ich zdobyć
(na antyki mnie nie stać).

--
c...@p...pl
gg 6451317