Optymalny przepisik

1. Data: 2000-11-13 10:21:35

Temat: Optymalny przepisik
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś sie pytal niedawno o przykladowy przepisik na danie optymalne.
"Bierzemy 300 gram białej słoniny.
kroimy w wąskie tasiemki, jak makaron.
gotujemy kilka minut w wodzie, jak makaron.
Odcedzamy z wody i wrzucamy do wcześniej przygotowanego sosu do spagetti o
dowolnym smaku.
w ciągu kilku minut mamy pyszne i bardziej niż optymalne danie.
Jeśli mamy jeszcze limit białka niewyczerpany można wcześniej przysmażyć
pewną ilość mięsa mielonego i rozprowadzić go w sosie razem ze słoniną."
Pycha, a jakie zdrowe. Błee.

2. Data: 2000-11-13 17:42:43

Temat: Re: Optymalny przepisik
Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: <8uofa0$gk5$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>Jeśli mamy jeszcze limit białka niewyczerpany można wcześniej przysmażyć
>pewną ilość mięsa mielonego i rozprowadzić go w sosie razem ze słoniną."

Narzekacie na optymalnych a sami byscie mogli skonczyc juz te dyskusje i nie
zasmiecac grupy. Jak tak dalej pojdzie to filtra trzeba bedzie na wszystkich
zalozyc.

Cimeries

3. Data: 2000-11-13 17:43:07

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Jeśli mamy jeszcze limit białka niewyczerpany można wcześniej przysmażyć
>pewną ilość mięsa mielonego i rozprowadzić go w sosie razem ze słoniną."

A na deser racice wolu w kokilkach (tylko skad wziac takie kokilki?).

Adam B.

4. Data: 2000-11-13 18:29:25

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <A...@p...pl> wrote in message
> [...]
> Jeśli mamy jeszcze limit białka niewyczerpany można wcześniej przysmażyć
> pewną ilość mięsa mielonego i rozprowadzić go w sosie razem ze słoniną."

Agnieszko!
A ładnie to tak wykradać pomysły nie pisząc o tym, że jest to cytat?
Napisz może kto jest autorem i gdzie znalazłaś ten przepis.
Może nie popełniej plagiatu. To bardzo nie ładnie.

A tak swoją drogą to popatrzcie kto tu pisze nie na temat :)
Jacek

5. Data: 2000-11-13 23:30:31

Temat: Odp: Optymalny przepisik
Od: "Agnieszka" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8upbmp$hl8$...@h...uw.edu.pl...

> [...]
> Może nie popełniej plagiatu. To bardzo nie ładnie.
>
> A tak swoją drogą to popatrzcie kto tu pisze nie na temat :)

Drogi Jacku, tak to Twój przepisik, zauważ, że cytat z Twojegu postu jest w
cudzysłowach. Niestety nie pamiętam adresu do grupy, piszę teraz z domu, a
adres mam zapisany w robocie. Tymniejmniej przepisik jest super obłędny. Jak
mawiał mój bratanek we wczsnym dziecięstwie: "takie małe rzyszku rzyszku".
Pozdrawiam - A.

6. Data: 2000-11-14 11:32:50

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Nov 2000, Agnieszka wrote:

> Kto? sie pytal niedawno o przykladowy przepisik na danie optymalne.
> "Bierzemy 300 gram bia?ej s?oniny.
> kroimy w w?skie tasiemki, jak makaron.
> gotujemy kilka minut w wodzie, jak makaron.
> Odcedzamy z wody i wrzucamy do wcze?niej przygotowanego sosu do spagetti o
> dowolnym smaku.
> w ci?gu kilku minut mamy pyszne i bardziej ni? optymalne danie.
> Je?li mamy jeszcze limit bia?ka niewyczerpany mo?na wcze?niej przysma?yae
> pewn? ilo?ae mi?sa mielonego i rozprowadziae go w sosie razem ze s?onin?."
> Pycha, a jakie zdrowe. B?ee.

ja chyba pomylilam grupy. mialo byc o medycynie, ale.... moze... to ja sie
nie znam.

7. Data: 2000-11-14 12:15:00

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> A na deser racice wolu w kokilkach (tylko skad wziac takie kokilki?).
>
> -----------------------
> Pozdrawiam,
> Adam B.

I rurociag z kremem... z bitej smietany...
Pozdrowionka
*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

8. Data: 2000-11-14 12:28:33

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I rurociag z kremem... z bitej smietany...
> Pozdrowionka
> *******************************
> Iwa
> *******************************
>

> Sent via Deja.com http://www.deja.com/
> Before you buy.

Czyżbyś miała takie sny? Ja nie śnię o tym, czego nie boję się zjeść, właśnie
bitej śmietany z dodatkiem kilku rodzynek. Często jest to moja kolacja. A Tobie
zostaje tylko o tym śnić. Śnij sobie dalej.

9. Data: 2000-11-14 12:43:58

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Tobie
> zostaje tylko o tym śnić. Śnij sobie dalej.

Gdyby ktoś się ludził, że jestem z pewnością otyła, albo że muszę te kalorie
spalać za pomocą dużego wysiłku fizycznego, to wyjaśniam: ważę 52 kg , nie
gimnastykuję się, ani nie biegam, bo mi się nie chce! Ale za to chce mi się
MYŚLEĆ! I to jest właśnie wspaniałe. Mam zaufanie do własnego rozumu. Nie muszę
się podpierać rozumem innych utytułowanch geniuszów. Postęp w każdej dziedzinie
zwsze następuje w wyniku nowego odkrycia, czy nowego spojrzenia na dany temat.
Odkrycie Kopernika czekało na oficjalną akceptację społeczną TRZYSTA LAT! W
dobie komputeryzacji odkrycie lekarza Kwaśniewskiego , mimo krzyków wielu z tej
grupy dotrze szybciej do tych, którzy jeszcze mają zaufanie do własnego rozumu.

10. Data: 2000-11-14 13:29:16

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> dobie komputeryzacji odkrycie lekarza Kwaśniewskiego , mimo krzyków wielu
z tej
> grupy dotrze szybciej do tych, którzy jeszcze mają zaufanie do własnego
rozumu.

^^^^^^^
Rozumku raczej.

Optymalni to SEKTA!!!