Optymistycznie:)

1. Data: 2003-10-10 19:20:38

Temat: Optymistycznie:)
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Ja na chwile. Na innej grupie znalazlam takie oto:

OBOP zapytal ludzi
o ich sytuacje materialna, a potem porownal z analogicznymi badaniami
z roku 1992. Okazuje sie, ze z odpowiedzi na pytania dotyczace
bezposrednio respondentow wynika obraz sytuacji dosc odmienny od
standardowego "w kraju dzieje sie coraz gorzej". Sytucje materialna
swojej rodziny jako dobra ocenilo 23% pytanych (w 1992 r. - 11%), jako
srednia 48% (45%), jako zla 29% (44%). Nie musi oszczedzac na
wydatkach na jedzenie 44% (25%), na odziez 22% (11%), na wypoczynek
14% (7%). Liczba osob, ktore w ogole nic nie wydaja na rozrywke i
imprezy kulturalne spadla z ok. 60% do 30%, na wypoczynek - z 57% do
28%.

Kaska

1. Data: 2003-10-10 19:48:22

Temat: Re: Optymistycznie:)
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OBOP zapytal ludzi [ciach]

nie wierze :)
ponoc jest prawda, cala prawda i gowno prawda :))))) (sorki za wyrazenie)
albo od drugiej strony sa klamstwa male, duze i statystyka ;)

pozdr

1. Data: 2003-10-10 20:26:50

Temat: Re: Optymistycznie:) - very!
Od: "Mr Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości
> [...]
> 14% (7%). Liczba osob, ktore w ogole nic nie wydaja na rozrywke i
> imprezy kulturalne spadla z ok. 60% do 30%, na wypoczynek - z 57%

CIekawe - kto był tą grupą reprezentacyjną - chyba goście w hotelu
SObieski, albo Mariott... - typowe dla OBOPÓW, TVP-ów i innych
służących kolejnych rządów. - to ciekawe po co te pajacyki i śmieszne
dożywianie coraz liczniejszej rzeszy nędzarzy - bo już nie biednych
Co do oszcze dzania na jedzeniu - owszem czesc nie musi oszczedzac
pieniedzy - a no dlatego, że po prostu ich nie ma...

Owszem - co do kultury przecież cała Polska czyta dzieciom......
podczas gdy statystycznie, co drugi polak nie przeczytał w ostatnim
roku ani jednej książki, a 75% nie rozumie tego co się do nich mówwi w
serwisach informacyjnych np. wiadomościach....
A i nie wydają na rozrywkę, bo nie mają czego wydawać

1. Data: 2003-10-10 20:58:23

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 14% (7%). Liczba osob, ktore w ogole nic nie wydaja na rozrywke i
> imprezy kulturalne spadla z ok. 60% do 30%, na wypoczynek - z 57% do

Kaśka... ;)
A na czyje zamówienie były te badania?
I z jakiej próby ludności...

Na Boga! :)
Otwórz oczy Kaśka!
Tem kraj jest jedną wielką RUINĄ!!
Przyczyniły się do tego wszystkie dotychczasowe RZZZZądy ;) i wszystkie
PARL_lamenty od 89 roku.
Nie wiesz JAK się tu żyje..
Nie w warszawskich i innych "elitach", tylko tu, w kraju.
To jest DNO.
Cywilizacja pada na pysk i robi następny krok naprzód!

;)

E.

ps. Nie odpowiadaj ;) - nie chcę się kłoćić.
Wyrażam swoje odrębne zdanie, jak wiele osób tutaj już wcześniej wyrażało
ale Trzeba chcieć słyszeć by usłyszeć!

Gdybym wiedziała 20 lat temu jak tu będzie,
byłabym teraz jak najdalej stąd.
"Ostatni brzeg" mi się śni a ceny znów rosną...

1. Data: 2003-10-10 21:13:44

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol:
> OBOP [...] porownal z [...] 1992.

Bez sensu. Ale i tak dobrze ze nie wpadli na pomysl porownac
z poziomem zycia sprzed II wojny swiatowej. :)

Czarek

1. Data: 2003-10-10 21:37:18

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Oct 2003 22:58:23 +0200, "EvaTM" <e...@i...pl>
wrote:

>Na Boga! :)
>Otwórz oczy Kaśka!
>Tem kraj jest jedną wielką RUINĄ!!

Evo, opamiętaj się w końcu! To Ty żyjesz w jakimś kosmicznym świecie.
Jeśli nawet "ruina" jest w Twoim domu, nie wygaduj głupstw, że dotyczy
to całego kraju.

>Przyczyniły się do tego wszystkie dotychczasowe RZZZZądy ;) i wszystkie
>PARL_lamenty od 89 roku.

Nie, Evo. Jeśli jesteś świadkiem jakiejś ruiny w swoim otoczeniu, to
bardziej Ty sama za nią odpowiadasz niż jakikolwiek rząd.

>Nie wiesz JAK się tu żyje..
>Nie w warszawskich i innych "elitach", tylko tu, w kraju.
>To jest DNO.

Coś mi się przypomniało. Na początku lat 90-tych (90 lub 91), gdy
chodziłem jeszcze do szkoły, rada pedagogiczna wydała w październiku
uchwałę, w której zaapelowała o niekupowanie kwiatów przez uczniów (a
właściwie ich rodziców) z okazji dnia nauczyciela, ze względu na
trudną sytuację materialną Polaków. Wtedy TAKA była bieda. Sorry, że
utrudniam Ci Twoje ukochane narzekanie. ;-)

>"Ostatni brzeg" mi się śni a ceny znów rosną...

Przepraszam bardzo, ale zwyczajnie p...lisz. Ceny od dwóch lat
praktycznie nie rosną (niektóre spadają). Oczywiście tego nie
zauważyłaś będąc zajęta swoim płaczem. BTW koleżance, która chciała
pisać doktorat z psychologii podsuwam temat: "Narzekanie jako
mechanizm prowadzący do alienacji (przypadek EvyTM)". ;-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-10-10 21:43:36

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> pisać doktorat z psychologii podsuwam temat: "Narzekanie jako
> mechanizm prowadzący do alienacji (przypadek EvyTM)". ;-)

Proszę uprzejmie, Amnesiaku.
Proszę uprzejmie..
Tak, zapewne ja za to odpowiadam.
Zapewne. Bo kiedyś uwierzyłam w te brednie,
że Polak może raz chociaż przed szkodą potrafi nie być głupi. Inni
mądrzejsci powyjeżdżali stąd już dawno.
Widać byli mniej naiwni.

Dziękuję za głos :).
E.

1. Data: 2003-10-10 21:47:59

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

->EvaTM<- news:bm76n4$ksc$1@atlantis.news.tpi.pl wrote:

Evcia..., uwzględniasz - naturalnie - konsekwencje swojego biadolenia?

/pytam, bo kilku małpiszonów na 'górze' sprytnie manewruje walutami - z tym,
że oni robią to imo świadomie/

--
tomek /murarz, tynkarz, akrobata - laik, nie Psycholog/

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-10-10 21:58:28

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl>
Użytkownik "Amnesiak" news:3m8eovo0d10jdq402tvrvv46mcvjd6nq9j@4ax.com...

> [...]
> że Polak może raz chociaż przed szkodą potrafi nie być głupi.
> Inni mądrzejsci powyjeżdżali stąd już dawno.

Ja też dziękuję bo przynajmniej dowiedziałem się, że to przez
Ciebie EvoTM jest rozrastająca się w Polsce "strefa nędzy"
Dziękuję Ci za to. :-|
\|/
re:

1. Data: 2003-10-10 22:31:10

Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> writes:

> nie wierze :)

standardfowe wyparcie....

ludzie zrobia wszystko zeby nie musiec zmieniac swojej opinii.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net.usun

PSPHOME - aktualności