Organizacje osob niepelnosprawnych

1. Data: 2006-03-24 00:08:06

Temat: Organizacje osob niepelnosprawnych
Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

nie wiem na jaka grupe uderzyc bo nie moge znalezc.
spodziewam sie odp. typu NTG - ale zapytam jaka.

Rozchodzi mi sie o grupe osob niepelnosprawnych.
Potrzebuje namiary na taka grupe i organizacje ON.
Jezeli ktos ma rozeznanie to bardzo bym byl wdzieczny za info.

pzdr.
Taptuś

2. Data: 2006-03-24 10:07:02

Temat: Re: Organizacje osob niepelnosprawnych
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, że nie piszesz trochę o sobie, albo o osobie, której to
potrzebne. Wtedy byłaby możliwa bardziej "celowana" odpowiedź.

www.ipon.pl
www.pfron.pl
www.integracja.pl
www.mielnica.org.pl
www.niepełnosprawni.info
www.integracja.org

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-03-24 17:11:51

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr [###e...@t...pl.###] napisał:
> Szkoda, że nie piszesz trochę o sobie, albo o osobie, której to
> potrzebne. Wtedy byłaby możliwa bardziej "celowana" odpowiedź.
> [...]

To ja dorzucę organizacje zrzeszające niedosłyszących i słabo
słyszących, czy ociemniałych.

generalnie, to trzeba wziąć miejscową książkę telefoniczną i
przejrzeć, co by pasowało.

cos do plukania ust?
Badania przed operacja
szczepienie żółtaczka
Odchudzanie z Weight Watchers - czy bezpieczne?
Czy podpisac zgode in blanco na operacje??!!?