Organizer nici poszukiwany

1. Data: 2005-12-01 11:01:05

Temat: Organizer nici poszukiwany
Od: "Monika" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny mój 3-letni synek wczoraj "posegregował" mi muline. Ale nie ma tego
złego to nasuneło mojemu MIKOŁAJOWI mysl ze na pewno sa jakies walizeczki
oragnizery na te wszystkie moje przybory i nici moze jakas dobra duszyczka wie
gdzie we Wroclawiu kupie taki organizer albo może jakis sklepik internetowy cos
takiego sprzedaje
Dziekuje za wszystkie namiary
Monika

2. Data: 2005-12-01 11:13:06

Temat: Re: Organizer nici poszukiwany
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika napisał:
> [...]
> gdzie we Wroclawiu kupie taki organizer albo może jakis sklepik internetowy cos

widzialam na zdjeciu kuferek przejzysty na przybory z
dmc,piekny.pokazany byl na ktorym spotkaniu pan ,niestety nie znam ceny
lecz byl cudowny tez bym go chetnie kupila tylko nie wiem gdzie szukac
kasias

3. Data: 2005-12-01 13:22:16

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byl na ktorym spotkaniu pan ,niestety nie znam ceny lecz byl cudowny tez
> bym go chetnie kupila tylko nie wiem gdzie szukac

Dzisiaj byłam w swojej zaprzyjaźnionej pasmanterii i kuferek jest w
promocji.
Przy zakupie 50 mulin dostaje się go za darmo.
Dowiedz się u siebie, czy nie ma takiej oferty.
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

4. Data: 2005-12-01 13:36:27

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam
> Mirka (Teresin)
>W Świecie Haftu jest promocja w trzech wariantach

http://www.swiathaftu.olsztyniak.pl/
Pozdrawiam
Mirka

5. Data: 2005-12-01 13:43:12

Od: "Agnieszka" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam Miro, która to pasmanteria?? (bo ja też teresińska jestem, od 2
lat, a jeśli to pod ręką to ja bym bardzo chętnie obejrzała kuferek).
Czyżby u "Habra"???

pozdrawiam - Aga

a...@o...pl
gg:9092135

6. Data: 2005-12-01 13:44:37

Od: "Agnieszka" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Aha, o ile to oczywiście Teresin koło Sochaczewa.....

7. Data: 2005-12-01 16:32:00

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, o ile to oczywiście Teresin koło Sochaczewa.....

Tak, to ten Teresin.
A pasmanteria jest w Sochaczewie, w takiej małej uliczce w bok od
Narutowicza.
Pozdrawiam
Mirka

8. Data: 2005-12-01 17:28:29

Od: "Agnieszka" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję!!!
Przy najbliższej okazji poszukam tej pasmanterii (bo jeszcze nie zupełnie
się łapię w rokładzie Sochaczewa)

Pozdrawiam
Agnieszka ;-)

9. Data: 2005-12-01 21:13:16

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> [...]
> moze jakas dobra duszyczka wie gdzie we Wroclawiu kupie taki
> organizer albo może jakis sklepik internetowy cos takiego sprzedaje

Tego typu kuferki mozna kupic na Allegro pod haslem kuferek aluminiowy
http://glinki.com/?l=3bttsr Ja na nici i igly itd mam kupiona walizeczke -
organizer jak sa na roznego rodzaju sruby itd. Ma pelno przegrudek. Tak wiec
polecam przejsc sie po hipermarkecie budowlanym badz tesco czy leclerc - tez
maja takie rozne.

Zazula

10. Data: 2005-12-01 21:29:14

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:
> [...]
> przegrudek. Tak wiec polecam przejsc sie po hipermarkecie budowlanym
> badz tesco czy leclerc - tez maja takie rozne.

Mowie o czyms w tym stylu http://glinki.com/?l=s8if5p lub
http://glinki.com/?l=278zbz na male szpulki nadaje sie dobrze [moje jest
inne, jak ktos chce to zrobie zdjecie].

Zazula