Re: Origami

1. Data: 2004-11-22 20:46:36

Temat: Re: Origami
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A google nie we wszystkim pomogą ,do tej pory nie znalałam wzorów na
płaskie
> origami.

Gerbil, czy pisząc 'origami płaskie' , miałaś na myśli coś
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

Dokładnie tak, ale na tej stronie nie ma podanych schematów, a sam obrazek
to za mało, żeby to dobrze zrobić. A po książkę się wybieram, korzysta z
niej przedszkole mojej córki i z tego co wiem nie ma tam skomplikownych
schematów. No właśnie to co google pokazuje to dla mnie za mało. Ostatnio
wymysliłam, że właśnie tą metodą ozdobimy w tym roku choinkę, bo masa solna
z zeszłego roku nam popękała.
Ale... to było zanim do Was trafiłam i... zachorowałam na gwiazdki
szydełkowane.
Pzdr.
Gerbil
PS. *Do Honoraty* sweter dla Misia wyszedł OK, nawet ma reglanowe rekawy. O
dziwo zrobienie tego maleństwa zajęło mi "tylko tydzień".

1. Data: 2004-11-22 21:12:00

Od: <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> płaskie origami.

Bo w Internecie nie ma - polecam książki:
http://wydawnictwobis.com.pl/?
page=shop/browse&category_id=9f9d92be2bf60e0fb9faa00
30610d458&ps_session=cfad9
e2c249beebb0a777b2647c1ea51

1. Data: 2004-11-22 21:53:28

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie tak, ale na tej stronie nie ma podanych schematów, a sam obrazek
> to za mało, żeby to dobrze zrobić.

Aha, tylko mi w kółeczkach najbardziej podoba się to, co J.Sowa ujęła w
jednym zdaniu na dole tej stronki:
http://www.origami.art.pl/wyklejanki04.html
Kółeczkami bawimy się od czasu do czasu z dziećmi w szkole i bardzo nam się
to podoba.. :)))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-11-23 11:17:46

Temat: [origami] Re: Origami
Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

origami płaskie na choinkę???
trudno mi to sobie wyobrazić, ale kusudamy będą rewelacyjne :-)

pozdrawiam
Iza

Ps.
na Dniach Japońskich w Łodzi zrobiliśmy aniołka... to też fajna rzecz na
choinkę :-)

1. Data: 2004-11-23 11:58:49

Temat: Re: [origami] Re: Origami
Od: "ewakar" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co powiecie na to :
http://www.origami-club.com/xmas/

Pozdrawiam
Ewakar

1. Data: 2004-11-23 13:24:06

Od: <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawny link to:
http://www.origami-club.com/xmas/

Pozdrawiam
grażka

1. Data: 2004-11-23 13:26:17

Od: "Grażyna Karasińska-Kraszkiewicz" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<g...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Poprawny link to:
> http://www.origami-club.com/xmas/

A nich to, co za paskuda, też żle wpisało. Oczywiście bez "pozdrawiam w
adresie". Mam lekcję pokory ;)))
Pozdrawiam
grażka

1. Data: 2004-11-23 20:24:28

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyszło fajne, jak dla 5 letnich łapek w sam raz.
Jeśli chodzi o płaskie na choinkę no to myślałam, że jak się nakleja na
kartkę obrazki to naklejając je na siebie można by zrobić np. prostą
choinkę i tylko nitka i siup do zawieszenia. Ale szukajac w necie znalazlam
tez kolka przestrzenne, ksiazka tej samej autorki wybiore sie po pensji do
ksiegarni i chyba sie zaopatrze.
Pzdr.
Joanna

1. Data: 2004-11-24 17:49:21

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znalazlam
> tez kolka przestrzenne, ksiazka tej samej autorki wybiore sie po pensji do

Jakie kółka przestrzenne? Proszę o linka. Może też nie znam. :)
A może to tylko półprzestrzenne (niech poloniści pozgrzytają zębami ;).
--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-11-24 19:01:41

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może to tylko półprzestrzenne (niech poloniści pozgrzytają zębami ;).
> --
> Pozdrawiam!
> Anna B. (Ziemia Lubuska)

Tutaj skrót do książki w merlinie. Ostrzegam, pierwszy raz korzystam ze
skracania linku i nie wiem czy zadziała.
http://glinki.com/?l=kmsd8x
pzdr.
Gerbil
PS. dzieki Wam chciało mi się poszukać jak to sie robi :) Bez złośliwości
oczywiscie.

[xxx] Małe motywy komiksowe
Nowa
Wzory do wrabiania