Ortopeda dzieciecy w Warszawie.

1. Data: 2006-01-07 22:38:09

Temat: Ortopeda dzieciecy w Warszawie.
Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje dobrego ortopedy dzieciecego, najlepiej pracujacego w szpitalu
(moze na Lindleya). Chodzi o badanie dziecka 5-letniego. Mamy skierowanie od
pediatry, sprawa moze byc dosc powazna, przeslanki jak na moje laickie oko
nie sa bardzo mocne, ale bardzo bym nie chciala, zeby cos zlekcewazono,
tylko, zeby juz przebadac dziecko jak najdokladniej.

Pozdraiwma - Ula

2. Data: 2006-01-10 12:17:38

Temat: Re: Ortopeda dzieciecy w Warszawie.
Od: "ivy" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam ortopedę z ośrodka ANTIS - dr Szymanek.
Ja i paru moich znajomych jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Konkretny, nie naciąga, pracuje również w szpitalu.
Cena wizyty ok. 80 PLN
Dokładne info na http://www.antis.waw.pl/kontakt.html

ivy

Dobry laryngolog poszukiwany!
Złote aury przed oczami-pomocy!
Pytanie do ortopedy
Kraków vs Warszawa, no może jeszcze Łódź i Katowice
Proszę o rad