Orzechy wloskie

1. Data: 2001-04-24 19:30:32

Temat: Orzechy wloskie
Od: "Wiedzma" <w...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje jakiegos pomyslu na orzechy wloskie, mam ich cale mnostwo.
Pomozcie!!!!

pozdrawiam

Bozenka

1. Data: 2001-04-24 21:59:13

Temat: Re: Orzechy wloskie
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedzma wrote:

> Poszukuje jakiegos pomyslu na orzechy wloskie, mam ich cale mnostwo.
> Pomozcie!!!!

zaznacz w tej:
http://puszkkka.spinacz.pl/zaawansowana.php3
wyszukiwarce orzechy wloskie i ktorykolwiek z kwadracikow powyzej listy
(szukanie po wszystkich zaznaczonych skladnikach lub przynajmniej jednego z
nich) - wazne zeby przynajmniej jeden byl zaznaczony, inaczej bedzie
ignorowal zaznaczone skladniki.

tam znajdziesz cos ok. 40 przepisow. niektore wymieniam ponizej:

* krokiety ziemniaczane - http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=65
pyszne. i na kilogram ziemniakow i 2 cebule zurzywasz szklanke orzechow.
mi sie kojarza ze swietami, bo siostra wlasnie na swieta je zwykle robi :)

* piernik bananowy - http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1750
tu tez szklanka, tym razem na cale ciasto. dobre i w odroznieniu od
wiekszosci slodyczy zawiera make razowa a nie biala, bez jajek, za to sa
banany, slod zamiast cukru (jesl nie masz slodu moze byc cukier
nierafinowany, a w ostatecznosci rafinowany tez przejdzie).

* Makaron z orzechami - http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1773
na porcje dla 3 osob zuzyjesz 2 garscie orzechow

inne:
* Jarzynka z buraków i orzechów -
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1202
* pyszne buraczki - http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=658
* ciasto orzechowe z masą - http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1733
* TUTKI ORZECHOWE - http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1404
itd.

smacznego :)
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-04-25 06:04:10

Od: "Biedron" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedzma" <w...@s...pw.edu.pl> napisała:
> Poszukuje jakiegos pomyslu na orzechy wloskie, mam ich cale mnostwo.
> Pomozcie!!!!

Zobacz w wyszukiwarce: http://www.kuchniaonline.pl/index.php?sel=6b zaznacz
co masz w domu i pojawią Ci się przepisy.

Smacznosci

Biedron
www.kuchniaonline.pl, www.poszukiwacz.pl

**************
Serce sklada sie z dwoch komor,
dwoch przedsionkow i milosierdzia.
(Autor nieznany- przynajmniej ja go nie znam)
**************

1. Data: 2001-04-25 08:12:16

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedzma" <w...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje jakiegos pomyslu na orzechy wloskie, mam ich cale mnostwo.
> Pomozcie!!!!

Upiecz mój mniamnieczny tort... ;-)))
http://jduszczynska.republika.pl/_private/tort_orzec
howy.htm
albo upiecz ciasto bananowe Magdaleny Bassett... Potrzeba troszkę,
orzechów...
Możesz jeszcze przegnać chmury i zgrilować banany i to też z orzechami się
podaje... ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-25 08:25:57

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo surowka ze startego selera (na malych oczkach na malakserze) + orzechy
wloskie + rodzynki + troche miodu (ew. zamiast miodu majonez). Mozna to tez
np. pokropic amaretto (i lekko sokiem z cytryny, żeby nie czerniało).

Jader

1. Data: 2001-04-25 15:19:39

Od: "Wiedzma" <w...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki, wlasnie wrocilam z pracy, wiec zaczynam, mniam, mniam....
;o)

Bozenka

1. Data: 2001-04-26 10:10:16

Od: "Dris" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze świerzych można zrobić pyyyyszną nalewkę mniam mniam

1. Data: 2001-04-26 10:23:51

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze świerzych można zrobić pyyyyszną nalewkę mniam mniam

No wlasnie, jak mozna zrobic nalewke?

Ja tez mam mnostwo orzechow wloskich, dodaje je "do wszystkiego" a zwlaszcza do
ciast. Polecam zwlaszcza serniczek z brzoskwiniami z dodatkiem orzechow, jest
jeszcze pyszniejszy (o ile to mozliwe).

W kazdym razie, orzechow nie ubywa, tak wiec pomyslalam o nalewce, troche tych
orzechow chyba by zeszlo???

Bede wdzieczna za pomoc,

Ania R.

1. Data: 2001-04-26 10:35:14

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> W kazdym razie, orzechow nie ubywa, tak wiec pomyslalam o nalewce,
> troche tych orzechow chyba by zeszlo???

Ze swiezych to znaczy z jeszcze zielonych orzechow :)

Lilla

1. Data: 2001-04-26 10:49:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisala:

> Ze swiezych to znaczy z jeszcze zielonych orzechow :)

Zgadza się. I w dodatku na nalewkę potrzeba ich dosłownie kilka,
ubytek na drzewie właściwie żaden. Ale nalewka dobra i pomaga
na dolegliwości żołądkowe :-)

Krycha

Pomozcie ulozyc menu
Rafaello - prosba o przepis
test
Lodówka - zapach
Prosba o rekomendacje: Cisnieniowy ekspres do kawy z funkcja Cappucino