Orzel w koronie

1. Data: 2002-03-05 09:19:22

Temat: Orzel w koronie
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto wie, kto widzial, kto ma?
Poszukuje wzoru do haftowania dla znajomej z Norwegii.
Jeśli któraś z Was ma, dalcie znac please!!!
Pozdrawiam i dzieki "from the mountain"
--
Ania K.

1. Data: 2002-03-06 13:56:27

Temat: Re: Orzel w koronie
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Kto wie, kto widzial, kto ma?
> Poszukuje wzoru do haftowania dla znajomej z Norwegii.
> Jeśli któraś z Was ma, dalcie znac please!!!
> [...]

Nie, to nie. :-(
Znalazlam sobie orla w necie i przepuscilam go przez PC Sticha. Wiecie jaki
cudniutki wyszedl?
Mam nadzieje ze sie mojej znajomej nada.
Pozdro
Ania

1. Data: 2002-03-06 14:59:20

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jaki
> cudniutki wyszedl?
> Mam nadzieje ze sie mojej znajomej nada.

A podzielisz sie tym orzelkiem? :-)))
Nie jestes przypadskiem ze Szczecina? Bo piekny herb Szczecina w krzyzykach
posiadam
Grazyna

1. Data: 2002-03-07 09:57:46

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> A podzielisz sie tym orzelkiem? :-)))
> Nie jestes przypadskiem ze Szczecina? Bo piekny herb Szczecina w
krzyzykach
> posiadam
> Grazyna

Pewnie ze sie podziele. Jest na stronie (razem z innymi polskimi orlami)
http://akromer.republika.pl/orzel.html
A tak nawiasem mowiac, jestem pod wrazeniem PC sticha. Orzelek wyszedl
piekny, az zaluje ze nie krzyzykuje.
Ania
Niestety, nie jestem ze Szczecina jeno z Wa-wy.
A moze i stety... ;-)

serwis (vortal) o tamatyce robótek ręcznych
kalendarz 2002
Gobelin
Filetem sie pochwale
Teletubbies i "zwierzątka" Disney'a do "krzyżykowania" - poszukiwane