Ostatni dzień 2011...

1. Data: 2011-12-30 23:30:11

Temat: Ostatni dzień 2011...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...właśnie przed chwilą się zaczął był, więc składam WSZYSTKIM życzenia na
ten nowy rok: abyście zdrowi byli i dzieci Wasze.
Tylko tyle i aż tyle, bo wszystko inne samo w ślad za zdrowiem ku nam
podąża, a nawet jeśli nie zawsze, to kij z nim, kiedy w chorobie i tak w
ślad za zdrowiem odchodzi...
Tak więc - zdrowia życzę!

--
XL na ten nowy rok

2. Data: 2011-12-31 09:43:14

Temat: Re: Ostatni dzień 2011...
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 00:30, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Tylko tyle i aż tyle, bo wszystko inne samo w ślad za zdrowiem ku nam
> podąża, a nawet jeśli nie zawsze, to kij z nim, kiedy w chorobie i tak w

A jak ktoś nie ma planów żadnych jeszcze na sylwestrowe szaleństwo,
ten "kuchennie" czas spędzić może i się spokojnie dzisiaj... na grzyby
wybrać:

http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
D=/20111231/POWIAT08/199762853

Stalker, zdjąłem mega-crossa na wszelki wypadek ;-)

3. Data: 2011-12-31 10:01:11

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-31 10:43, Stalker pisze:

> [...]
>
> http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
D=/20111231/POWIAT08/199762853

> Stalker, zdjąłem mega-crossa na wszelki wypadek ;-)

O, a ja początkowych postów nie widzę, tylko Twój i cytowanie, już poza
Lebowskim nie widzę i XL, a nie mam nikogo zablokowanego.
U nas też są grzyby, w ubiegłym tygodniu zbierałam opieńki i gąski,
pełno też boczniaków. Pachnie w lesie to wiosną, to jesienią, ale na
pewno nie zimą.

Do życzeń dołączam swoje, jak już to zdrowie dopisze, to cieszcie się
choćby i z drobiazgów, zawsze jest też ta pełna połowa szklanki, nie
przegapiajmy jej skupiając się na pustej :)
--
Bbjk

4. Data: 2011-12-31 10:49:53

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-31 00:30, XL pisze:
> [...]
> Tylko tyle i aż tyle, bo wszystko inne samo w ślad za zdrowiem ku nam
> podąża, a nawet jeśli nie zawsze, to kij z nim, kiedy w chorobie i tak w

Dzięki.
Ja już bym chciał żeby był koniec lutego. Szanowna mamusia nas
nawiedziła. Wołami ją wyciągać, a i tak się nie ruszy przez najbliższe 2
miesiące.
Z tego wszystkiego straciłem chęć do jedzenia, a wzmaga się apetyt na
picie :)

Pozdry i jeszcze raz wszystkiego dobrego na Nowy Rok.
MW

5. Data: 2011-12-31 11:02:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-12-31 10:43, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> A jak ktoś nie ma planów żadnych jeszcze na sylwestrowe szaleństwo,
> ten "kuchennie" czas spędzić może i się spokojnie dzisiaj... na grzyby
> [...]

Ale jakoś mało halucynują ony.

> Stalker, zdjąłem mega-crossa na wszelki wypadek ;-)

Niepotrzebnie. ja bym jeszcze kilka ciekawych miejsc dodała.

Qra

6. Data: 2011-12-31 11:09:39

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-12-31 11:01, niebożę Bbjk wylazło do ludzi i marudzi:

D=/20111231/POWIAT08/199762853

> O, a ja początkowych postów nie widzę, tylko Twój i cytowanie, już poza
> Lebowskim nie widzę i XL, a nie mam nikogo zablokowanego.

Może to efekt grzybków.

> U nas też są grzyby, w ubiegłym tygodniu zbierałam opieńki i gąski,
> pełno też boczniaków. Pachnie w lesie to wiosną, to jesienią, ale na
> pewno nie zimą.

A ja jajka gotuję.

> Do życzeń dołączam swoje, jak już to zdrowie dopisze, to cieszcie się
> choćby i z drobiazgów, zawsze jest też ta pełna połowa szklanki, nie
> przegapiajmy jej skupiając się na pustej :)

A mam akurat pełną. Ale dziękuję, dodatkowa połówka też się przyda.

Qra
Dlatego http://www.youtube.com/watch?v=ErxGIj0I_c8

7. Data: 2011-12-31 11:18:52

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-31 12:09, Qrczak pisze:

> Może to efekt grzybków.

Że nie blokuję?
Niewykluczone.

> A ja jajka gotuję.

A ja zająca, tfu, kaczkę i buraczki.

> A mam akurat pełną. Ale dziękuję, dodatkowa połówka też się przyda.

Bo to dla zasmęconych żywotem swoim, a Ty nie malkontencisz i nie narzekasz.
--
Bbjk

8. Data: 2011-12-31 12:06:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, co jest grane, czyżbym przespała sylwestra? U mnie się jeszcze Nowy Rok
chyba nie zaczął, ale nigdy nic nie wiadomo - wczoraj wieczorem wyłączyli nam prąd na
parę godzin, poszliśmy spać i może przespaliśmy całą dobę?

> A jak ktoś nie ma planów żadnych jeszcze na sylwestrowe szaleństwo,
> ten "kuchennie" czas spędzić może i się spokojnie dzisiaj... na grzyby
> [...]

Hm, ja mam jeszcze zamrożone borowiki, ale pomysł przedni - spędzę
sylwestra w kuchni, to może mi na cały rok tak zostanie. ;)

> Stalker, zdjąłem mega-crossa na wszelki wypadek ;-)

To, dobrze, przynajmniej nikt nie będzie miał z tym kłopotów. ;)

Ewa

9. Data: 2011-12-31 14:43:29

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-31 11:01, Bbjk pisze:

D=/20111231/POWIAT08/199762853

> O, a ja początkowych postów nie widzę, tylko Twój i cytowanie, już poza
> Lebowskim nie widzę i XL, a nie mam nikogo zablokowanego.

Podaj rękę, mam to samo.
Pewnie Ixi też zmieniła serwer ;-)

N.

10. Data: 2012-01-01 15:34:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Dec 2011 13:06:35 +0100, medea napisał(a):

> Nie wiem, co jest grane, czyżbym przespała sylwestra? U mnie się jeszcze Nowy Rok
chyba nie zaczął,

On 31 Gru, 00:30, XL<i...@g...pl> wrote:

j.w.t. OSTATNI DZIEŃ 2011

--