Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Date: Fri, 13 Jul 2018 11:00:39 +0200

W dniu 13.07.2018 o 09:34, LeoTar Gnostyk pisze:

> Oczywiście, że to nie ja usuwam wirusa z podświadomości kobiety lecz
> robi to ona sama pod przymusem... podziwu dla silnego mężczyzny,
> który jest sprostać każdemu wyzwaniu i wytrwać w swoim postanowieniu
> tyle czasu ile będzie trzeba, aż ona dokona dezintegracji pozytywnej
> swojego Umysłu i powróci do świata emocji ale już bez wirusa. Stad
> moja całkowita rezygnacja z przyjmowania jakichkolwiek lekarstw oraz
> przejście na ostrą dietę, początkowo o samej wodzie a następnie na
> dietę warzywno-owocową. Celem było przyciągnięcie do siebie takiej
> [...]

A teraz Katarzyna weryfikuje moją stabilność emocjonalną, czy aby
podczas inicjacji seksualnej nie będę stanowił fizycznego zagrożenia dla
dzieci których Ona zrodziła. Czy jestem już absolutnie stabilny. Czy
można to sprawdzić manipulując dyskretnymi danymi w sieci? według mnie
nie. Tylko realne doświadczenie pozwoli przełamać ten patologiczny brak
zaufania wynikający z tego deficytu naszej psychiki, którym jest fakt,
że ani ja ani tez Ona nie przeżyliśmy inicjacji seksualnej według modelu
przeze mnie wydedukowanego. Inicjacja pierwszego pokolenia czyli naszych
dzieci będzie musiała się więc odbywać w warunkach bardzo starannie
przygotowanych i pod obustronna baczną kontrolą. Tym bardziej, że i
dzieci Katarzyny nie są do tego aktu należycie przygotowane przez brak
relacji zaufania i szacunku, które panowały między Kasią i Jej
partnerami. Bo tego zaufania i szacunku brakowało z definicji.

LeoTar Gnostyk