Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Date: Fri, 13 Jul 2018 11:28:41 +0200

W dniu 13.07.2018 o 11:00, LeoTar Gnostyk pisze:

> A teraz Katarzyna weryfikuje moją stabilność emocjonalną, czy aby
> podczas inicjacji seksualnej nie będę stanowił fizycznego zagrożenia
> dla dzieci których Ona zrodziła. Czy jestem już absolutnie stabilny.
> Czy można to sprawdzić manipulując dyskretnymi danymi w sieci? według
> mnie nie. Tylko realne doświadczenie pozwoli przełamać ten
> patologiczny brak zaufania wynikający z tego deficytu naszej
> psychiki, którym jest fakt, że ani ja ani tez Ona nie przeżyliśmy
> inicjacji seksualnej według modelu przeze mnie wydedukowanego.
> [...]

Kasiu, dalej już niczego nie dasz rady zweryfikować i przewidzieć.
Musisz zaufać temu, że tak jak ja zaufałem Tobie wiedząc, że jesteś
dobrym człowiekiem z definicji pomimo ogromu zła, które prezentowałaś
na zewnątrz tak i Ty musisz zaufać, że ja zmieniając się z pedofila
(nekrofila) w androgyna stałem się dobrym człowiekiem. Albo zaufasz i
wygramy wszyscy albo nie zaufasz i utopimy się w bagnie. Chociaż nie. Ja
po prostu odejdę do innej kobiety, bo wiele oferuje mi swoje wdzięki i
rozpocznę długotrwałą prace od podstaw. Ja wybrałem Ciebie jako tą,
która byłaś i jesteś dla mnie pierwszym natchnieniem i bardzo chciałbym
by tak pozostało na wieki. Ja zrobiłem wszystko co mogłem stając nagim i
bezbronnym przed Tobą i światem. Teraz Twój ruch. Czy zdołasz pokonać
strach przed porzuceniem i zaufasz mnie tak jak ja zaufałem Tobie pomimo
minimalnych wątpliwości, których na drodze niedoskonałych (nieciągłych)
rozważań intelektualnych (manipulacji) nie pokonasz? Bo życie to
analogowy proces ciągły nastawiony na trwanie, a więc dobry ze swej
natury, przez co podlega on subtelnym i niezauważalnym korektom,
niepoznawalnym z poziomu dyskretnych rozważań (manipulacji).

Ciągle czekam bo wiem, że pragniesz bardzo szczęścia swego i swoich
dzieci. Ale zauważ jedno, że to my oboje mamy być ich wychowawcami i nie
masz żadnej wyłączności na decydowanie o ich życiu. Przykładem mamy być
my oboje, nasza piękna Miłość przejawiająca się w bezwarunkowym
wzajemnym zaufaniu i szacunku. A Ty wciąż tkwisz w oparach przekonań, że
tylko i wyłącznie Kobieta ma prawo i obowiązek decydowania o losach
dziecka, dane jej z tej racji, że urodziła dziecko i jest przekonana o
swej wyłącznej mocy Stwórczej. Nadal reprezentujesz matriarchat i wolisz
pozostać rodzinną prostytutką lub samotna matką, od której dzieci będą
totalnie uzależnione byle nie ulec mojej ofercie prawdziwego partnerstwa
i równości praw płci. W imię dominacji kobiet chcesz zrezygnować ze
szczęścia własnego i obciążyć tym samym brakiem swoje dzieci, które
rzekomo tak bardzo kochasz.

Jeszcze Twój Władek
LeoTar Gnostyk