Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Date: Fri, 13 Jul 2018 12:02:19 +0200

W dniu 13.07.2018 o 11:28, LeoTar Gnostyk pisze:

> Kasiu, dalej już niczego nie dasz rady zweryfikować i przewidzieć.
> Musisz zaufać temu, że tak jak ja zaufałem Tobie wiedząc, że jesteś
> dobrym człowiekiem z definicji pomimo ogromu zła, które prezentowałaś
> na zewnątrz tak i Ty musisz zaufać, że ja zmieniając się z pedofila
> (nekrofila) w androgyna stałem się dobrym człowiekiem. Albo zaufasz i
> wygramy wszyscy albo nie zaufasz i utopimy się w bagnie. Chociaż nie.
> Ja po prostu odejdę do innej kobiety, bo wiele oferuje mi swoje
> wdzięki i rozpocznę długotrwałą prace od podstaw. Ja wybrałem Ciebie
> [...]

Wiesz o mnie wszystko, masz o mnie wszystkie informacje za pomocą
których jednym posunięciem możesz mnie zetrzeć na proch. A jednak do tej
pory nie zrobiłaś tego. Dlaczego? Coś Cie do mnie straszliwie ciągnie a
równocześnie nie chcesz się ze mną spotkać by spojrzeć mi prosto w oczy.
Czy obawiasz się, że zobaczyłabyś w nich swoje kłamstwo i manipulację?
Katarzyno, miej odwagę spojrzeć w zwierciadło swojej duszy, tak bardzo
upokorzonej przez samooszukiwanie się z powodu początkowej
nieświadomości Twojej połowy (S)Twórcy. Czy z tego powodu chcesz nadal
być nieszczęśliwą i tym nieszczęściem infekować swoje dzieci? Stań żesz
się wreszcie Człowiekiem. Może jednak warto zaryzykować i zaufać pomimo
tej niewielkiej niepewności, której i tak nie uda Ci się całkowicie
wyeliminować. Zrób to dla siebie i swoich dzieci by je wyzwolić od swej
nadopiekuńczości. Bo nadopiekuńczość to takla sama choroba jak znęcanie
się nad drugim człowiekiem, gdyż pozbawia dziecko samodzielności i
nakazuje być wdzięcznym osobie, która się dla tego dziecka poświęca w
imię rzekomego dobra dziecka, a tak naprawdę dlatego by poczuć się kimś
lepszym od innych w swoich własnych oczach. Oszukujesz sama siebie
sądząc, że nie dopuszczając mnie do siebie i swoich dzieci zabezpieczysz
je przede mną ponieważ zło dostrzegasz w każdym, kto chce pozbawić Cię
władzy nad Twoimi dziećmi by uczynić je absolutnie wolnymi i
niezależnymi, również od Ciebie. Kasiu, pomieszało Ci się Dobro ze Złem
ponieważ Złem dla dziecka jest wychowawcza dominacja tylko jednego
rodzica, czyli Matki a dobrem staje się partnerski duet wychowawczy,
który nie ma przed dzieckiem żadnych tajemnic. Tajemnica jest zalążkiem
władzy nad tym, który rzekomej tajemnicy nie posiadł. I taka ofiarą
rodzicielskiej tajemnicy jest dziecko, któremu zakazują poznania
tajemnic ich własnej alkowy. Dziecko nie wie jak powinny wyglądać
prawdziwe relacje zaufania, szacunku i miłości między Kobietą i
Mężczyzną w sytuacji całkowitego pozbycia się granic pomiędzy nimi i
pełnego zjednoczenia psycho-fizycznego w akcie Doskonałego Zjednoczenia.