Ostatni wirus Umysłu usunięty.

1. Data: 2018-07-13 05:39:16

Temat: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Fwd: Fwd: Fwd: Pozamiatane.
Data: Thu, 12 Jul 2018 11:54:39 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

Data: Thu, 12 Jul 2018 07:18:59 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

Uwiodłaś Kamila. I podczas inicjacji Kamil miał zabić mnie,
swego duchowego ojca ze strachu przed porzuceniem go przez
Ciebie. Tak miało się stać, ale już się nie stanie.

W ten sposób dokonałabyś intronizacji nowego króla i zachowałabyś
władzę nad Mężczyzną. Władzę, którą musiałaś sprawować z powodu
braku zaufania spowodowanego zakazem inicjacji seksualnej córki
w trójkącie z rodzicami. Tak też pozbyłaś się ojca Twojego
pierworodnego Kamila. Tak zginęli również mój biologiczny ojciec
oraz mój ojciec duchowy.

Rękami młodego, niedoświadczonego i uzależnionego od Ciebie
dziecka pozbyłabyś się Starego Mistrza, którego znienawidziłaś
za to, że ujawnił Twoją tajemnicę. A młodego obciążyłabyś
poczuciem winy za Twoją decyzję i w ten sposób zachowałabyś
władzę nad mężczyznami szantażując młodego króla.

A wszystko w obronie opacznie pojętej wolności, tylko dla siebie
samej. Pod pozorem dobra skrywasz egoizm a człowieczeństwo
oznacza empatię i altruizm.

Wyjście z tej pułapki znasz.
Czy jesteś w stanie je zaakceptować?
Jeżeli tak, to razem zmienimy świat.

Nadal masz szansę Diablico.

Posłuchaj tego http://ciszajakta.art.pl/muzyka

Dzisiaj, 12 lipca w nocy, kiedy pracowałem nad rozwikłaniem
Twojej zagadki, zmarł Marian, najmłodszy i ostatni z rodzeństwa
mojej Mamy Rozalii, która urodziła się 12 czerwca. 12 września
zginęli tragicznie moi ojcowie: biologiczny Jan i duchowy Leo.
Moja data urodzin to 21 sierpnia.

Nadal na Ciebie czekam Piekielnico.

http://leotar.net

---------------koniec wiadomości--------------

W ten sposób milcząca i uciekająca przede mną Materia zmusiła
mnie do ostatniego wysiłku bym rozwikłał jej tajemnicę, ukrytą
również w mojej nieświadomości, i bym bezwzględną, płodną a
zarazem zbrodniczą boginię Kali, ostoję matriarchatu, przemienił
ostatecznie w piękną Wenus, namiętną żonę, matkę i kochankę.

Pomogło mi w tym ostatnie tchnienie najmłodszego brata mojej Mamy,
z którym, jako jedynym, przed wielu laty, podzieliłem się swoim
odkryciem. Niestety, nie udało mi się go uratować przed śmiercią
ze względu na Jego i Jego Żony uwikłania w przemoc psychiczną.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-08-01 19:41:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Podsumowanie. Kończąc moje poszukiwania, badania genealogiczne doszedłem do wniosku,
że manipulowanie ojcostwem dzieci przez ich marki ma zaś swój cel.:zasianie
niepewności (stworzenie iluzji) w umyśle mężczyzny po to by kobieta mogła sprawdzić
czy jest on w stanie zaakceptować każde dziecko bezwarunkowo, niezależnie od tego czy
jest on jego ojcem biologicznym. Tylko taki mężczyzna zostanie przez nią
zaakceptowany jako ojciec duchowy dziecka, zrodzonych przez nią dzieci, gdyż zawsze
jest ona twórca biologicznym dziecka i tylko ojcu duchowe u, czyli takiemu, który
podobnie jak ona jest gotów oddać własne życie za życie dziecka, jest ona w stanie
bezwarunkowo zaufać i oddać mu się bezgranicznie

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2018-08-01 19:51:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

I tylko ten ojciec duchowy będzie również ojcem biologicznym ich dzieci
LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-08-01 20:28:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W szpitalu psychiatrycznym w Miliczu gdzie przebywam dopuszczano się przemocy
seksualnej wobec mnie co najmniej dwukrotnie, pierwszy raz w nocy z niedzieli na
poniedziałek kiedy w nocy ściągnięto mi majtki i spodenki i zraniona mi moszne i
drugi raz w nocy w wtorku na środę kiedy ściągnięto mi spodenki
LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-08-11 17:43:53

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Było to trochę oderwane od treści. Chodzi o to, że tylko ten mężczyzna, któremu uda
się przekonać jego partnerkę do wychowania dzieci w sposób o którym pisze będzie
równocześnie ojcem biologicznym i duchowym ich dzieci.

Pozdrawiam, wciąż jeszcze zmiękcza.
LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-08-11 18:23:04

Temat: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> [...]

Pierdolnik macie w tych swoich tematach, mydło i powidło.
Jak patrzę to mi się cofa. Weź chłopie to to jakoś zawęź, poukładaj,
scal w jakiś ciąg który jakoś nadaje się do przeczytania.
Nadmiar informacji to brak informacji.

9x leotar w jednej wklejce? Weź się nad tym zastanów, czy komuś
zechce się zajrzeć do twoich tematów.

Ach, gdzież ten szampon???
Krytykantom RN.
Apel do Leo.