Ostatnie obrazki tej zimy?

11. Data: 2005-02-03 16:54:39

Temat: Re: Ostatnie obrazki tej zimy?
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:

> A jak krasnoludki do maja podrosna!

Mój darczyńca (tych małych krasnoludków) odgraża się, że przywiezie mi na
wiosnę większe!! Poprosiłem rodzinę o kupno gipsowej sarenki dla równowagi
;-)))
Pozdrowienia
--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

12. Data: 2005-02-04 18:54:56

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:

> Z Wejherowa do mnie niedaleko..... :-)))
> Pozdrawia zapraszająco Jurek
>
> --
No właśnie - przecież zdjęcia miały w tytule Kaszuby, to rzeczywiście nie
może być daleko!
Rododendrony mogę zobaczyć na zdjęciu ale po gałązeczkę tej irgi chyba
przyjadę :-))
Mam kilka irg, bardzo łatwo się przyjmują ale wcale nie przypominają tej na
zdjęciu!
pozdrawiam, Bogda

frakcja wshcodnia...
"lista" a ogrody:)