Oswiadczenie

1. Data: 2004-01-27 08:32:24

Temat: Oswiadczenie
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

w zwiazku z dyskusjami na niektorych medycznych listach
dyskusyjnych chcialbym stwierdzic, ze domena polscy-lekarze.com
i strona, na ktorej znajduja sie materialy pornograficzne
(http://www.polscy-lekarze.com) nie jest strona listy
dyskusyjnej "Lekarze" poslugujaca sie strona internetowa
http://polscy-lekarze.net

Internauci potrafiacy poslugiwac sie oprogramowaniem
nslookup dostrzega, ze strona www.polscy-lekarze.com
obslugiwana jest przez

Non-authoritative answer:
polscy-lekarze.com
origin = ns3.ircfast.com
mail addr = root.hs-036.hostalia.com
serial = 2004012600
refresh = 28800
retry = 7200
expire = 3600000
minimum = 86400

ktorym nie administruje

Listing wlasciwej strony jest

Non-authoritative answer:
polscy-lekarze.net
origin = dorota.am.torun.pl
mail addr = hostmaster.polscy-lekarze.net
serial = 1071822678
refresh = 16384
retry = 2048
expire = 1048576
minimum = 2560

Przypuszczam, ze czesc kolegow lekarzy w formie dowcipu
wykupila dawno nie uzywana juz przez liste "Lekarze"
domene i probuje w ten dosc jednak nieprzyjemny sposob
pomawiac inne grupy lekarzy w tym takze mnie, niemniej
na zawartosc domen obslugiwanych przez ns3.ircfast.com
nie mam wplywu

I will say, that medical mailing list "Lekarze"
(http://polscy-lekarze.net) has nothing common with
page http://www.polscy-lekarze.com hosting by
ns3.ircfast.com and serving pornographical content.
Because the name polscy-lekarze.net is like
to polscy-lekarze.com I request to remove
pornographical material from this page and
send this request to r...@h...hostalia.com

Piotr Kasztelowicz
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

2. Data: 2004-01-27 08:37:25

Temat: Re: Oswiadczenie
Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...
> [...]
> dyskusyjnych chcialbym stwierdzic, ze domena polscy-lekarze.com
> i strona, na ktorej znajduja sie materialy pornograficzne

Hej!
Dzieki za linka !!!
;)))))

> nie jest strona listy
> dyskusyjnej "Lekarze" poslugujaca sie strona internetowa
> http://polscy-lekarze.net

za tego zreszta tez...
:)

pzdr
H.

3. Data: 2004-01-27 18:50:30

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Because the name polscy-lekarze.net is like
> to polscy-lekarze.com I request to remove
> pornographical material from this page and

Nie rozumiem po co to podajesz. Tutaj o tym dyskusji nie bylo a i tematyka
jest zupelnie inna.

casus

4. Data: 2004-01-27 18:52:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jan 2004, casus wrote:

> Nie rozumiem po co to podajesz. Tutaj o tym dyskusji nie bylo a i tematyka
> jest zupelnie inna.

na wszelki wypadek - jako dzialanie uprzedzajace, poniewaz w niektorych
srodowiskach probowano wykorzystac ten fakt do oczerniania mnie

Piotr

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2004-01-27 20:08:53

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na wszelki wypadek - jako dzialanie uprzedzajace, poniewaz w niektorych
> srodowiskach probowano wykorzystac ten fakt do oczerniania mnie
> Piotr Kasztelowicz

Szczerze - jakos tego nie zauwazylem. Ani tu, ani na innych listach (
czytaj: niektorych srodowiskach ). Wydaje mi sie, ze przesadziles i taka
informacja w tym miejscu jest....nie na miejscu.

casus

6. Data: 2004-01-27 21:14:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jan 2004, casus wrote:

> czytaj: niektorych srodowiskach ). Wydaje mi sie, ze przesadziles i taka
> informacja w tym miejscu jest....nie na miejscu.

ok, zatem sorry ...

Pozdrowienia

[...]

HCs - gdzie (i jak) testy?
zatkane ucho