Oświadczenie

1. Data: 2002-08-14 21:42:24

Temat: Oświadczenie
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski
Góry świętokrzyskie
polska.com.pl

Oświadczenie

Ja niżej podpisany oświadczam, że:
wiem, że grupa plrecogrody Wersalem nie jest, ale nigdy nie była też
wersalką w na Dworcu w Kielcach lub melinie... więc świadomy swych praw i
obowiązków, przestaję czytać posty pana Fabera i odpowiedzi na nie pana
Krzysztofa M. z wtrętami pana Grzegorza K., w trybie natychmiastowym, bo
powodują u mnie totalne zniesmaczenie z odruchami wymiotnymi włącznie.

dla mnie Panowie nie starajcie się już więcej postawić na swoim... w stylu,
kto ostatni ten wygrywa.

Równocześnie obiecuję, że sam będę się starał nie wtrącać tematów nie
związanych bezpośrednio z zieleniną.

p...@r...pl

2. Data: 2002-08-15 02:49:25

Temat: Re: Oświadczenie
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Krzysztofa M. z wtrętami pana Grzegorza K., w trybie natychmiastowym, bo
> powodują u mnie totalne zniesmaczenie z odruchami wymiotnymi włącznie.

Ja też już przestaję je czytać, ale obiecuję reagować gdy ktoś nie odróżnia
jodły od świerka.
I gdy inny ktoś pyta jak się oszukuje, inny zaś kryptoreklamuje, szpanuje,
miota różnymi narzędziami (często nieogrodniczymi) i nielotną inwektywą .
Obiecuję stosowne WTRĘTY...
Pozdrawiam Góry Świętokrzyskie.
Grzegorz

3. Data: 2002-08-15 04:50:24

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Piotr Siciarski
> Góry świętokrzyskie
> polska.com.pl
>
> Oświadczenie

No tak. Jak nie będziesz ich czytał to po co się męczyć.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2002-08-16 04:27:08

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoim... w stylu,
> kto ostatni ten wygrywa.
>
> Równocześnie obiecuję, że sam będę się starał nie wtrącać tematów nie

Przeczytałem ostatnie posty związane z P.Faberem, P.Krzysztofem M, i
P.Grzegorzem Karolczakiem, nie sądzę abym miał ochotę dalej uczestniczyć w
dyskusjach tej grupy :-(
Pozdrawiam,Bogusław Radzimierski

5. Data: 2002-08-16 05:12:17

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
> Przeczytałem ostatnie posty związane z P.Faberem, P.Krzysztofem M, i
> P.Grzegorzem Karolczakiem, nie sądzę abym miał ochotę dalej uczestniczyć
> dyskusjach tej grupy :-(

To tak jak ja. Tyle, że ja jestem tego pewny.
Przepraszam Pana, że swoim wystąpieniem sprawiłem Ci przykrość. Przepraszam
też wszystkich pozostałych.
Nie mogę zapewnić, że już nigdy sie to nie powtórzy bo nie jest to zależne
tylko od jednej osoby.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2002-08-16 05:46:45

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof
> [...]

> też wszystkich pozostałych.
> Nie mogę zapewnić, że już nigdy sie to nie powtórzy bo nie jest to zależne

Dzięki tej grupie poznałem prywatnie wiele wspaniałych osób, miedzy innymi
Ciebie.
Uczestnictwo w grupie traktuję jako odskocznię od codziennych kłopotów w
pracy, lubię żarty,lubię dowcip Janusza,
czytam z przyjemnościa posty wielu uczestników i uczestniczek tej grupy.
Ale czytając posty ludzi którzy nawzajem się obrażają, wprowadzają mnie w
zakłopotanie i wywołują niesmak.
To tylko od grupy zależy czy osoby szukające zwady znajdą tutaj miejsce.
Oczekuję gestów pojednawczych od Fabera,Grzegorza K.,Krzysztofa Ch.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Bogusław Radzimierski.
p.s.
Stopki ze "Wzniesieniami" nie użyję aby było bardziej oficjalnie :-)

7. Data: 2002-08-16 07:02:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bogusław Radzimierski.
> p.s.
> Stopki ze "Wzniesieniami" nie użyję aby było bardziej oficjalnie :-)

a ja mysle
ze za powaznie traktujesz sprawe
aby kogos nie czytac wystarczy uzyc KF
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2002-08-16 13:16:26

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEEEANDBAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> [...]
> To tylko od grupy zależy czy osoby szukające zwady znajdą tutaj miejsce.
> Oczekuję gestów pojednawczych od Fabera,Grzegorza K.,Krzysztofa Ch.

Przepraszam ze nie jestem wspanialy.
Nie odstapie od swoich zasad pietnowania tego co mi sie nie podoba.
Swady nie szukam, bo mam jej pod dostatiem walczas z kretami.
Pozdrawiam
Grzegorz

9. Data: 2002-08-16 14:27:19

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
czny.pl...

> Przeczytałem ostatnie posty związane z P.Faberem, P.Krzysztofem M, i
> P.Grzegorzem Karolczakiem, nie sądzę abym miał ochotę dalej uczestniczyć w
> dyskusjach tej grupy :-(

Mam nadzieje, ze chodzi Ci tylko o posty w pewnych watkach lub
pisane przez pewnych ludzi. Te mozna prosto odfiltrowac zakladajac
tzw. KillFile. Bylaby wielka szkoda, gdybys opuscil grupe pl.rec.ogrody.
W koncu, jak sie ja porowna z innymi grupami, to obrzucanie sie
inwektywami nie jest tu tak czeste.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2002-08-16 18:06:00

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bogusław Radzimierski.
> p.s.
> Stopki ze "Wzniesieniami" nie użyję aby było bardziej oficjalnie :-)

Skoro mnie wywołałeś to ze swej strony mogę zapewnić,że nie wdam się tutaj w
rozmowę z Krzysztofem Marusińskim.Będę się bardzo starał w każdym razie
omijać go z daleka.
Co innego gdybyśmy się spotkali ;-))(na udeptanym polu oczywiście).Tu nawet
wskazane byłoby wymienienie kilku słów przedtem.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

przypływ i odpływ