Oświadczenie

11. Data: 2002-08-16 22:53:59

Temat: Re: Oświadczenie
Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in message news:ajjgmb$cj2$4@news2.tpi.pl...

> Co innego gdybyśmy się spotkali ;-))(na udeptanym polu oczywiście).

Ogrodnicy powinni sie raczej spotykac w ogrodzie, a nie na
udeptanym polu :-) No, mozna jeszcze przy piwie...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2002-08-17 04:41:24

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Co innego gdybyśmy się spotkali ;-))(na udeptanym polu oczywiście).

Pierwej musisz dowieść swego szlachectwa do dziesiątego pokolenia. . Nie
pojedynkuję sie z gminem.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

13. Data: 2002-08-17 05:55:34

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Skoro mnie wywołałeś to ze swej strony mogę zapewnić,że nie wdam się tutaj
> rozmowę z Krzysztofem Marusińskim.Będę się bardzo starał w każdym razie
> omijać go z daleka.

Słusznie, że będziesz omijał biorąc pod uwagę poniższe:
Aby zakończyć rozważania o brutalnym Marusińskim i niewinnym, a
pokrzywdzonym K. Chilińskim, przytaczam pisany przez Chilińskiego K.
nagłówek którego treść K. Ch. zapomniał lub przytoczyć tutaj wstydził się.

Brzmi on:
"Pojedynczy osobnik z populacji ludzkiej "Rafal Wolski" <r...@p...com>
pomyślał miejmy nadzieję i napisał w news:9ohhhe$nef$3@news.tpi.pl..."

W obecnej pamięci K. CH. pozostało tylko:
""osobnik rodzaju ludzkiego w przypływie
natchnienia napisał ........"

Zbulwersowało mnie poddanie w wątpliwość faktu, że rozmówca (w tym przypadku
Rafał - przepraszam, tylko ten list o takim nagłówku znalazłem- ale chodziło
o mnie) jest w stanie myśleć, podobnie jak autor tego nagłówka.

Słusznie stało się, że Michał zwrócił moją uwagę na stosowanie słowa w moich
nagłówkach słowa "osobnik".
Czy miałem rację reagując na treść nagłówka K. Chylińskiego może ocenić
każdy z osobna dla swoich potrzeb.

W świetle tego co napisałem powyżej, można też ocenić, czy miałem podstawę
napisać słowa:
"Przyjmuję, że nie pamiętasz, bo w innym przypadku musiałbym stwierdzić, że
celowo kłamiesz."
Okazuje się, że nie pamiętał, co było najważniejsze w jego nagłówku.
Nie pamiętał bo gdyby pamiętał to by kłamał.

W tej sytuacji proszę Krzysztofa Chylińskiego o przeproszenie mnie za
nazwanie mojej wypowiedzi w jego sprawie insynuacjami. Chodzi o słowa:
"Pewne rzeczy są dla mnie do strawienia,ale Twoje insynuacje w tym względzie
nie."
Proszę też o stwierdzenie, że cały list wysłany dnia
2002.08.15 o godz.23.04 był pomyłką i nie powinien mieć miejsca.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

14. Data: 2002-08-17 06:09:32

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> napisał w wiadomości
> "Too old..." <j...@p...pl> wrote in message

> Ogrodnicy powinni sie raczej spotykac w ogrodzie, a nie na
> udeptanym polu :-) No, mozna jeszcze przy piwie...

Teoretycznie masz rację ;-))
Bardzo lubię ogrody i bardzo lubię piwo .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

15. Data: 2002-08-19 09:29:39

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem, że grupa plrecogrody Wersalem nie jest, ale nigdy nie była też
> wersalką w na Dworcu w Kielcach lub melinie... więc świadomy swych praw i
> obowiązków, przestaję czytać posty pana Fabera i odpowiedzi na nie pana
> Krzysztofa M. z wtrętami pana Grzegorza K., w trybie natychmiastowym, bo
> powodują u mnie totalne zniesmaczenie z odruchami wymiotnymi włącznie.
>
> dla mnie Panowie nie starajcie się już więcej postawić na swoim... w
stylu,
> kto ostatni ten wygrywa.
>
> Równocześnie obiecuję, że sam będę się starał nie wtrącać tematów nie

Zgadzam się z przedpiścą!
Ilość słomy wystającej z butów przekroczyła cywilizowane normy. Niestety!
:-(((
Janusz

16. Data: 2002-08-19 09:52:53

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Zgadzam się z przedpiścą!
> Ilość słomy wystającej z butów przekroczyła cywilizowane normy. Niestety!
> :-(((
> Janusz

A co to za niedemokratyczne i niegodne Sarmaty uwagi?!!! Sloma z butow
wystawala panom braciom bardzo dlugo. Najprawdopodobniej wlasnie ges po
polsku, czyli na czarno osmalona sloma wystajaca z butow tak powstala. Ja
rozumiem od pohancow wyzywac, gorszym Tatarzyna czy Moskala nazwac ale ostaw
Wasci slome w butach i nie wyciaraj ja sobie geby, bos nie karmazyn, co
najwyzaj magnackiej klamki sie trzymasz i ponad panow braci rownych sobie
sie wynosisz, jak nie przycieta winorosl.

podstoli Zablocki

przypływ i odpływ
kalina zakwiła
Pytanie o cedr