Oswietlenie

1. Data: 2002-09-05 13:41:04

Temat: Oswietlenie
Od: "JK" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem tu nowy wiec pozdrawiam wszystkich bywalcow.
Chcialbym podswietlic ogrod, ale w taki sposob, aby podswietlona byla tylko
trawa oraz korony drzew - w taki sposob, żeby swiatlo latarni nie oslepialo.
I szukajac od dluzszego czasu nie moge znalezc odpowiednich latarenek.
Oczywiscie 150-cio watowe reflektory odpadaja.

Moze ktos wie...?
Pozdrawiam raz jeszcze - JK.

2. Data: 2002-09-07 16:12:39

Temat: Re: Oswietlenie
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JK" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I szukajac od dluzszego czasu nie moge znalezc odpowiednich latarenek.
> Oczywiscie 150-cio watowe reflektory odpadaja.

Są firmy które zrobią ci projekt takiego oświetlenia ;-)
I dostarcza latarenki...
I twoje chciejstwo będzie podświetlone ;-)
Pozdr

3. Data: 2002-09-09 12:11:57

Od: "JK" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
> Są firmy które zrobią ci projekt takiego oświetlenia ;-)
> I dostarcza latarenki...

No tak - bogatemu wszystko wolno.
Ale nie o to mi chodzi.
JK