Re: Oszustwa hipermarketów.

From: Animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Oszustwa hipermarketów.
Date: Sat, 23 Sep 2017 19:59:40 +0200

W dniu 2017-09-23 o 18:44, Trefniś pisze:
> Hipermarkety mają taką masę możliwości oszustw, do tego zgodnych z
> prawem, że oszukiwanie na wadze, jako trudne do przeprowadzenia, jest
> mało prawdopodobne.
>
> Uprzedzam, ochrona sklepu może być lekko zainteresowana manipulacjami
> przy wadze.
Ochrona sklepu to jedna klika/paczka załogi.
Ochroniarz bardziej zainteresuje sie spirytusem niż wagą ;-)
Szukałam w Simply małej buteleczki spiryrusu Polmosu. Tak sobie
przeglądałam te buteleczki. Był jak wszędzie tylko spirytus zbożowy.
Przyleciał za mną ochroniarz spod komputera (synek kasjerki) i zaczął
przekładać, ukladać te buteleczki. Zamieniłam z nim pare słów chociaż
powinnam mu powiedzieć: niech się pan nie obawia, nie wypiję panu tego
spirytusu. Chciało mi się śmiać, ale jakoś cudem się powstrzymałam. Tego
spirytusu nie kupiłam, bo takim samym zmatowilam klape górną kompaktu w
miniwieży. Prawdziwy spirytus by czegoś takiego nie zrobił. Gdybym
wcześniej wiedziała co się stanie to nie przecierałabym spirytusem, tym
oszukanym.

--
animka