Oszustwa hipermarketów.

151. Data: 2017-10-17 00:25:30

Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 23:57 XL <i...@g...pl> pisze:

> FEniks <x...@p...fm> wrote:
>
>>> sensu stricte
>>
>> Podobno masz jakiś licencjat.
>>

> Matura powinna aż nadto wystarczyć.

Łacina jej niepotrzebna, nawet do terminów medycznych używa angielskiego :)
Czy jest lekarz na grupie?

--
Trefniś

152. Data: 2017-10-17 00:47:44

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-16 o 22:43, FEniks pisze:
> Po pierwsze - choroba nie musi być nieuleczalna.
> Po drugie - problemy (różne) mniejsze lub większe miewa każdy, ale nie
> każdy się zabija. Samobójstwo to jednak przekroczenie bariery i
> działanie wbrew najsilniejszemu determinantowi - zachowania życia. Może
> się niestety zdarzyć, że taki nastolatek chce rzeczywiście "tylko"
> zwrócić na siebie uwagę a, zupełnie niechcący, próba mu się powiedzie.
> To chyba najstraszniejszy byłby przypadek.
Albo się napakował narkotykami czy opił alkoholem i nie myślał co robi.

--
animka

153. Data: 2017-10-17 01:21:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-17 o 00:25, Trefniś pisze:

> Łacina jej niepotrzebna, nawet do terminów medycznych używa angielskiego :)
> Czy jest lekarz na grupie?

Jest-Stokrotka ;-)

--
animka

154. Data: 2017-10-17 08:25:07

Od: Ziggi <Z...@v...you> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-10-16, Animka wrote:
> Albo się napakował narkotykami czy opił alkoholem i nie myślał co robi.

W kazdym badz razie nie widzial zadnego innego wyjscia.

155. Data: 2017-10-17 20:00:03

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 01:21 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Jest-Stokrotka ;-)

Nie deptać stokrotek!

--
Trefniś

156. Data: 2017-10-17 20:41:13

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-17 o 08:25, Ziggi pisze:

> W kazdym badz razie nie widzial zadnego innego wyjscia.
Nie to, że nie miał wyjścia. Po prostu mózg miał zakuty i nie myślał.

--
animka

157. Data: 2017-10-17 20:43:23

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-17 o 20:00, Trefniś pisze:

> Nie deptać stokrotek!

Nie pasuje mi tu coś ;-)

--
animka

158. Data: 2017-10-19 15:19:20

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czasami coś się nowego trafi, tzn film który mnie od pocztku zainteresuje. 2
> razy ogladałam w telewizji film The client (tak na polski przetłumaczyli),
> który chyba jeszcze trzeci raz obejrzę. O chłopcu, który poszedł do adwokatki
> i powiedział, że chce być jej klentem. Z początku nie chciała mu pomóc, ale
> potem działali już wspólnie. Więcej nie napiszę, bo polecam obejrzenie jeśli
> nie oglądałaś.
> https://www.youtube.com/watch?v=Ir-JYfK55Ng
> Pod tym linkiem film jest kiepskiej jakości, obraz rozmazany.

Hmm "The Client" to chyba adaptacja Grishama będzie (może, nie wiem). Nie
oglądam aż tylu filmów żeby się orientować, o statnio to ja tylko filmy z Ellen
Page i Blade Runner 2049.
W tych z Page też bywają interesujące motywy...

Iwona

---
Avast.

159. Data: 2017-10-19 15:21:36

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pracując długie lata na kolei nieraz widziałem "nieco" gorsze szczątki -
> ludzie z "Czarnej Mańki" zastanawiali się jak zebrać tłuczeń z torowiska na
> przestrzeni ok 100 metrów... :(
> No, ale to nie jest temat na dywagacje okołopodwieczorkowe...

Raczej nie. Takoż wypadki z prądem... a potem przez 3 miesiące jest się
wegetarianinem.

Iwona

---
Avast.

160. Data: 2017-10-19 15:31:57

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze - choroba nie musi być nieuleczalna.

Choroby są uleczalne lub nie. Choroby psychiczne są zaś trudne do leczenia.

> [...]
> zupełnie niechcący, próba mu się powiedzie. To chyba najstraszniejszy byłby

I zdarza się raczej dość często, nastolatki to dziwne istoty. Hormonalne takie.
Nie da się wszystkiego wyjaśnić chorobami umysłowymi; bo jak wyjaśnić
samobójstwa w kręgu lgbtq; gdzie gej czy transeksualista jest całkowicie
normalny, ale w jego otoczeniu są ludzie hmm niezbyt normalni.
A i tak mówimy tylko o przypadkach gdy mniej więcej można się domyślić powodów.
Bo zwykle to jest to tajemnica, znana tylko samemu samobójcy.

> Podobno masz jakiś licencjat.

Akurat celowo piszę to źle... czekam aż ktoś się zorientuje. Z innymi byłoby
zbyt oczywiste (napisz "a prjori" i każdy się zorientuje że to źle...). Ale że
wszyscy piszą "stricte"...
Tak czy siak jesteś pierwsza która się zorientowała...

Normalnie błędy robie "bezcelowo"... nawet nie wiem kiedy.

Iwona

---
Avast.

Młody piernik