Oszustwa hipermarketów.

31. Data: 2017-10-03 08:41:05

Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Łajt Di,

chociaż Ty, rzucasz promyk światła w te czeluście ciemności.:)

Oczywiście, że każda generacja robi błędy, ale lepiej robić błędy i mieć ajfona niż
żyć w kurnej chacie zupełnie po bożemu. To jest cena postępu. OCZYWISCIE opierając
się na osiągnięciach z przeszłości !
Ja tak wolę. Mówię za siebie.

Każda polemika prowadzi do prawdy.
90% problemów między ludźmi wynika z problemów w komunikacji.
pozdrawiam

Homo sovieticus:
To w pierwszym rzędzie człowiek, który nie odciął się od radzieckiej mentalności. A
ta mentalność to przede wszystkim dążenie do odizolowania się, obawa przed
nowościami, stałe poszukiwanie wrogów i zdrajców, przekonanie o tym, że światem
rządzą ciemne siły, które mają tylko jeden cel: poniżyć i zdeptać. Czysto sowiecka
cecha to panikarstwo: jeśli nie dziś, to jutro na pewno wszyscy pomrzemy, zostaniemy
zniewoleni, dlatego trzeba walczyć i wszelkimi siłami przeciwstawiać się obcym.
Tomas Venclova

32. Data: 2017-10-03 12:50:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2017 o 08:15, WhiteD pisze:

> Tia w 0,00001%. Przez metylacje DNA. Różnią się też minimalnie
> odciskami palców - believe me, odciski palców to moja działka jest. To
> jest tak że na cały odcisk mają 1-5 różnic. Łatwo można pomylić.
> I owszem nie są identyczne - ale rozumiem że nie nosisz ze sobą wagi,
> miernika laserowego i nie mierzysz każdej napotkanej pary bliźniąt
> jednojajowych.

Wątpisz, że to problem odróżnić dla kogoś, kto odróżnia smak kurczaka od
smaku kurczęcia?

Ewa

33. Data: 2017-10-03 15:13:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:

> Produktami przemiany gazowej - własnymi - ciężko się zatruć. Gdyby tak było to
> umierałabyś po każdym wdechu, bo w twoich płuchach jest dwutlenek węgla.

To zamknij się w foliowym worku, mondralo, i pooddychaj. No poziom twej
niewiedzy zakrawa już na wtórny analfabetyzm... Nie mam ochoty dalej z toba
gadać, bo musiałabym wciąż i wciąż tylko nauczać. Chyba że zapłacisz -
biorę 50 PLN za 60 minut.

--
XL

34. Data: 2017-10-03 15:15:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Wątpisz, że to problem odróżnić dla kogoś, kto odróżnia smak kurczaka od
> smaku kurczęcia?
>
> Ewa

O, Feniks z konopi!

--
XL

35. Data: 2017-10-03 15:23:54

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-03 o 15:13, XL pisze:

> [...]
> gadać, bo musiałabym wciąż i wciąż tylko nauczać. Chyba że zapłacisz -

To bardzo tanio, ostatnio płaciłem 200 za godzinę (ale tylko 1000 za 6
godzin hurtem), ale nauczycielka po pierwsze miała fantastyczne
umiejętności ( w tym wieku potrafię ocenić), fantastycznie je
przekazywała (w tym wieku potrafię docenić), no i była niesamowicie
cierpliwa (o to, to panie dzieju, cierpliwość jest najważniejsza jak
mawia mój kolega) :)
pozdr
Stefan

36. Data: 2017-10-03 15:25:51

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-03 o 12:50, FEniks pisze:

> Wątpisz, że to problem odróżnić dla kogoś, kto odróżnia smak kurczaka od
> smaku kurczęcia?
>
> Ewa

To i pewnie odróżnisz smak pulardy od smaku kapłona?
pozdr
Stefan

37. Data: 2017-10-03 15:45:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> To bardzo tanio, ostatnio płaciłem 200 za godzinę

Tanio w porównaniu do cen z rynku. Ale jeśli ocenić na podstawie próbek
oferowanego towaru, to bardzo drogo. Tu nawet za darmo nikt tego nie chce.

> [...]
> je przekazywała (w tym wieku potrafię docenić), no i była niesamowicie
> cierpliwa (o to, to panie dzieju, cierpliwość jest najważniejsza jak

Rzecz względna. Muchy, komary -- te też są cierpliwe przy czynnościach
swoich.

--
Jarek

38. Data: 2017-10-03 15:47:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> przekazywała (w tym wieku potrafię docenić), no i była niesamowicie
> cierpliwa (o to, to panie dzieju, cierpliwość jest najważniejsza jak

To bardzo drogo za tak PODSTAWOWE nauczycielskie umiejętności. Bez nich
wszak nauczycielem/korepetytorem być się nie powinno. Frajerów jednak jak
widać nie brak, to zapłacą za standard jak za zboże i jeszcze sobie to będą
racjonalizować :-)

--
XL

39. Data: 2017-10-03 15:51:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tanio w porównaniu do cen z rynku. Ale jeśli ocenić na podstawie próbek
> oferowanego towaru, to bardzo drogo. Tu nawet za darmo nikt tego nie chce.

Nie oferuję płatnej wiedzy każdemu - efekty są tylko u kumatych, a tu w
większości cóż, pustynia. Z pustego i Salomon niczego nie utoczył.

--
XL

40. Data: 2017-10-03 16:28:58

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-03 o 15:47, XL pisze:

> [...]
> widać nie brak, to zapłacą za standard jak za zboże i jeszcze sobie to będą

Możesz nie wierzyć, ale takich kwalifikacji i umiejętności w tej
(przyznam szczerze) nadzwyczaj specyficznej odmianie usług ty nie
miałaś, nie masz i nigdy nie będziesz miała... Ani nawet nie
przypuszczasz czego potrafi nauczyć dobra chińska masażystka...
:)
pozdr
Stefan

Młody piernik