Strona główna Grupy pl.sci.farmacja Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP) Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

From: j...@g...com
Newsgroups: pl.sci.inzynieria,pl.sci.kosmos,pl.sci.farmacja,pl.rec.uroda,pl.rec.kuchn
ia
Subject: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i
pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
Date: Thu, 30 Oct 2008 20:24:06 -0700 (PDT)

On Oct 30, 11:41 am, "Tomek" <k...@o...pl> wrote:
> A ten cud do zasilania samochodu wodorem już zrobiłeś czy jeszcze nie.
Ja NIE dokonuje cudow - pomyliles Wasc mnie ze soba. Ja jedynie
dokonuje wynalazkow, ktore chcialbym zrealizowac - niestety jakies
zamaskowane indywidua ktorych Wasc jest doskonalym przykladem
wyskakuja doslownie ze skory aby mi to uniemozliwic. Niermal pelny
wykaz moich wynalazkow opisany jest na mojej autobiograficznej stronie
ktora kazdy moze znalezc np. pod adresem http://members.fortunecity.com/pajak_jan.htm
albo pod adresem http://milicz.fataback.com/pajak_jan.htm . Wynalazki
te obejmuja m.in. (1) statek miedzygwiezdny zwany "magnokraftem" (do
ktorego Wasciny wehikul IUFO jest podobny, co zostalo udowodnione
naukowo - po szczegoly owego dowodu patrz np. strona
http://jan-pajak.com/ufo_proof_pl.htm ), (2) urzadzenie ktore napedza
statki kosmiczne jakie ja nazywam "komora oscylacyjna" - zas np.
Biblia nazywa "Arka Przymierza" (to wlasnie owa komora oscylacyjna
trzeciej generacji pozwala na cofanie czasu do tylu - po szczegoly
patrz strona np. http://totalizm.pl/oscillatory_chamber_pl.htm ), (3)
tzw. "telekinetyczny generator darmowej energii" (np. patrz strona
"free_energy_pl.htm"), (4) "telekinetyczny dysocjator wody" ktory moze
dostarczac energii m.in. do bezzanieczyszczeniowych samochodow
przyszlosci o jakich Wasc wspominasz (patrz strona "eco_cars_pl.htm"),
(5) wykrywacz UFO, oraz wiele wiecej.

Nie pytam czy Wasc cokolwiek wynalazl, odkryl, stworzyl, lub chocby
zbudowal w swoim zyciu, bowiem z doswiadczen przeszlosci wynika ze
istoty ktore Wasc reprezentuje sa jedynie w stanie oklamywac, spychac
w dol, powstrzymywac, obrzucac blotem, niszczyc, wybijac, itp.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak