Strona główna Grupy pl.sci.farmacja Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP) Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

From: j...@g...com
Newsgroups: pl.sci.inzynieria,pl.sci.kosmos,pl.sci.farmacja,pl.rec.uroda,pl.rec.kuchn
ia
Subject: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i
pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
Date: Sun, 9 Nov 2008 16:37:17 -0800 (PST)

On Nov 9, 10:55 pm, "Tomek" <k...@o...pl> wrote:
> Jak zbudujesz elektrolizer i udowodnisz że działa, to w dzisiejszych czasach
> zarobisz na tym majątek. Pozwoli Ci to zrealizować kolejne pomysły. Jeśli
> zakończą sie one powodzeniem to będziesz miał pieniądze na kolejne wynalazki.
> Ale dokąd nic o czym piszesz nie istnieje można się z Ciebie tylko śmiać.
> Niedawno jeden facet dostał Nobla. 20 lat temu jak zaczynał badania to świat
> medyczny pukał się w głowę. Teraz jego praca ratuje życie. Zachowujesz się jak
> ktoś nienormalny. Wszędzie szukasz krasnali szczających do mleka. A tak naprawdę
> [...]
Zbudowanie czegokolwiek wcale NIE jest takie proste jesli sie ma cala
bande UFOnautow siedzacych mi nieustannie na karku i psujacych
wszystko za co sie tylko zabiore. To pyskowanie owych UFOnautow jakie
na temat moich ustalen i teorii mozna sobie poczytac w internecie jest
jedynie mala kropelka w calym morzu przesladowan jakie doznaje od nich
w codziennym zyciu. Jakies niewidzialne istoty bez przerwy buszuja w
moim mieszkaniu, psuja mi powtarzalnie w domu praktycznie wszystko co
dziala na zasadzie elektrycznej, mechanicznej, lub hydraulicznej,
wprowadzaja bledy to tego co pisze, sabotazuja strony internetowe i
zdjecia jakie przygotowuje dla wgladu innych, powtarzalnie zmieniaja
czas na moich zegarach, zwiekszaja szybkosc uplywu mojego wlasnego
czasu, rabuje mi z mieszkania pomoce i materialy ktore potrzebuje do
swoich badan, strasza lub morduja mi moje koty, wypalaja magnetycznie
ladowiska UFO pod moimi oknami, oraz czynia wiele innych szkod.
(Przyklad ladowisk UFO wypalanych pod moimi oknami pokazalem w tomie 1
monografii [1/4] i [1/5] - ktorych kopie mozna sobie sprowadzic
gratisowo np. z adresu http://members.fortunecity.com/timevehicle/tekst_1_5
.htm
.) Intensywnosc przeszkadzania jakiej doswiadczam w codziennym zyciu
jest wprost NIE do opisania i wielu tzw. "racjonalnie myslacych" po
prostu NIE byloby w stanie jej zrozumiec.

Jedyne wiec co jestem w stanie czynic na przekor tego nieustajacego
przeszkadzania, to pisac i wyjasniac sprawe innym ludziom. Wszakze
nawet jesli owi UFOnauci przeszkadzaja mi w napisaniu czegos, ja
zawsze znajduje jeakis sposob aby jakos ich "wykiwac" i opisac to w
inny sposob. (Tymczasem ze zbudowaniem czegos technicznego nie bylbym
w stanie uniknac ich sabotazy.) Dlatego ja staram sie opisywac
wszystkie swoje ustalenia i teorie, tak aby inni ludzie mogli jednak
zrealizowac to czego owi UFOnauci sekretnie okupujacy nasza planete mi
samemu NIE pozwalaja zrealizowac.

Na obecnym etapie najwazniejszym zadaniem jest zmierzenie szybkosci
uplywu czasu i poszczegolnych ludzi. Zmierzenie to teoretycznie jest
latwe - wszakze wymaga jedynie zbudowania prostego urzadzenia jakie
opisalem w swoim poprzednim wpisie. Koncept Dipolarnej Grawitacji zas
nam podpowiada, ze takie pomiary wykaza ilustracyjnie kazdemu, ze czas
uplywa inaczej dla ludzi o odmiennym wieku, a takze inaczej dla ludzi
o silnych emocjach. (Oczywiscie uplywa on takze inaczej i dla
odmiennych zwierzat, jednak dla zwierzat szybkosci jego uplywu narazie
NIE jestesmy w stanie pomierzyc. Przykladowo zolw i mysz beda mialy
zupelnie odmienne szybkosci uplywu swego czasu.) Dlatego jeszcze raz
namawiam kazdego - prosze zabrac sie za pomiar szybkosci uplywu czasu.
Wszakze jest to pierwszy krok do zbudowania "wehikulow czasu" - a stad
i do ludzkiej niesmiertelnosci. Niesmiertelnosc zas jest potrzebna
kazdemu czlowiekowi, nie zas tylko Janowi Pajak. Wszakze kazdy
czlowiek pewnego dnia bedzie musial umrzec. Warto wiec mi pomagac w
tym co staram sie zapoczatkowac.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak