Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)

Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)

31. Data: 2008-11-20 23:15:56

Temat: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Proponuje o takich rzeczach gadać na placu zabaw, albo w parku,
pomyliły wam się tematy, biedne dzieci neostrady... Nie róbcie
przynajmniej błędów ortograficznych. Aha nie odpisuje na wasze durnoty
ignoruje was, bo gadam z ludźmi inteligentnymi, a nie z debilami...

32. Data: 2008-11-20 23:20:36

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:
> [...]
> przynajmniej błędów ortograficznych. Aha nie odpisuje na wasze durnoty
> ignoruje was, bo gadam z ludźmi inteligentnymi, a nie z debilami...

otszczekój to albo cie podam na milicje!

33. Data: 2008-11-21 06:24:16

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

świat.http://pl.wikipedia.org/wiki/Empiryzm

> [...]
> programach komputerowych. Jeszcze bowiem raz potwierdza ono dedukcje
> jakie opisuje na totaliztycznych stronach "god_proof_pl.htm" oraz
> "god_pl.htm" (dostepnych na niemal kazdej witrynie totalizmu) ze Bog
> jest faktycznie jednym ogromnym naturalnym programem ktory zajmuje
> caly wszechswiat i ktory rezyduje w rodzaju "plynnego komputera" jakim
> jest przeciw-materia. (Dosyc podobymi zreszta tworami jestesmy i my,
> ludzie - jak to wyjasnilem na stronach "evolution_pl.htm". Wszakze tez
> glownie jestesmy naturalnymi programami rezydujacymi w odrobinie owego

Wiem o tym bo czytałem wielokrotnie, ten temat nawet sam na własnej
skórze doświadczyłem, zawsze i wszędzie totalizm jest atakowany, a to
raczej potwierdza pańskie teorię, np. proszę zauważyć, jak sprytnie
zmieniają oni temat, na jakieś pierdoły, na poziomie niższym niż
dzieci z przedszkola, przecież wiadomo, że normalny człowiek nie pisał
by w ten sposób, w dodatku te dziwaczne konstrukcje zdań i błędy, w
każdym słowie, wyglądają jak by ktoś pisał je celowo, np. odszczekój.
Więc nie może to być nawet człowiek upośledzony społecznie, bo taki
też ma pewne normy (przynajmniej w pisowni np. niektórzy piszą celowy
błąd "ruszoffy" itp.). Tak więc należy całkowicie zignorować
delikwentów, marnują cenny czas i nerwy (niektórym).

34. Data: 2008-11-21 15:01:01

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@w...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
[...]

zostaw ich - to naprawdę biedni ludzie, tylko o tym nie wiedzą... :-(
rozbuduj KF-a i systematycznie go uzupełniaj - wówczas grupe da się
czytać...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

35. Data: 2008-11-21 15:52:40

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 16:01, "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> wrote:
> [...]
> czytać...
>
> --
> serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

Wreszcie ktoś ineligętny, może ten temat da się jeszcze uratować...

36. Data: 2008-11-22 02:00:34

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Nov 22, 4:01 am, "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> wrote:
> zostaw ich - to naprawdę biedni ludzie, tylko o tym nie wiedzą... :-(
> rozbuduj KF-a i systematycznie go uzupełniaj - wówczas grupe da się
> czytać...
TO nie sa ludzie! NIE da sie ich tez wyciszyc zadnymi fachowymi czy
softwarowymi zabiegami. Oni maja zadziwiajaca znajomosc komputeryzacji
oraz wprost "nadprzyrodzona" wiedze ogolna - na przekor ze wypowiadaja
sie jak idioci (te ich idiotyczne wypowiedzi to jedna z ich metod
szkodzenia - chca bowiem wygladac na zwyklych ludzi). Przesladuja tez
totalizm i moja osobe od tak dawna jak tylko potrafie siegnac
pamiecia. Zawsze tez po jakims czasie osiagaja sukces. W taki sposob
rozwalili juz totalizmowi az kilka internetowych list dyskusyjnych,
tak ze w 2005 roku totalizm zmuszony byl zaprzestac otwierania owych
list. A listy te byly prowadzone przez doskonalych informatykow ktorzy
wiedza co czynic. Aby kontynuowac publiczna dyskusje nad totalizmem w
2005 roku zmuszony bylem otworzyc blogi totalizmu. Te takze oni
zniszczyli. W 2007 roku zmuszony bylem zamknac wszelkie dyskusje na
blogach totalizmu oraz przeniesc ja na googlowskie grupy internetowe
(w tym niniejsza). Teraz oni systematycznie wyniszczaja te grupy.

Jedyna metoda dzialania jaka z moich doswiadczen mozna przeciwstawiac
tym "bandytom" polega na wypunktowywaniu ich istnienia i
niszczycielskiej dzialanosci za kazdym razem kiedy sie odezwa. W ten
sposob ich negatywne szkodzenie przeksztalca sie w pozytywna nauke dla
tych ludzi ktorzy czytaja watki z tematyka totalizmu.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

37. Data: 2008-11-22 15:11:13

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <hójcifdópecfeló@óerg.órg> szukaj wiadomości tego autora

zbisa pisze:
> [...]
>
> zostaw ich - to naprawdę biedni ludzie, tylko o tym nie wiedzą... :-(
> rozbuduj KF-a i systematycznie go uzupełniaj - wówczas grupe da się

zbisa tfoja stara capi jak pyta fściekłego lisa

38. Data: 2008-11-22 15:12:04

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <hójcifdópecfeló@óerg.órg> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:

CIACH!!!!!!!!

> Wreszcie ktoś ineligętny, może ten temat da się jeszcze uratować...

nie wyciongaj mi trola z plonkowni!!!

39. Data: 2008-11-22 15:12:58

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <hójcifdópecfeló@óerg.órg> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com pisze:

> TO nie sa ludzie! NIE da sie ich tez wyciszyc zadnymi fachowymi czy

słyszałem rze satelita cie sledzi i pot kołdre zaglonda?

40. Data: 2008-11-22 15:58:04

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 16:12, "! JĂ SIEFF ! PIĹ SĂ CKI !"
<hójcifdópecfeló@óerg.órg> wrote:
> r...@w...pl pisze:
>
> CIACH!!!!!!!!

> nie wyciongaj mi trola z plonkowni!!!

Co? To jakieś zapożyczenia z waszego rodzimego języka, w życiu nie
słyszałem o takich dziwacznych wyrazach... udajesz głupka ale widzę,
że tylko udajesz... Sprytnie, czyli JP ma rację. Przedstawiany poziom
przez was ni jak się ma do poziomu przeciętnego człowieka... takie
moje małe wtrącenie myślowe, no cóż polecam innym użytkownikom
ignorować "ich", bo szkoda nerwów.

Jaki zestaw garnków kupić ? Berghoff, HOFFBURG ?
Sałatka pikantna z makrelą
boczek na szaro
Surowo dojrzewajacy - co to znaczy?