.. Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:

131. Data: 2011-04-16 23:30:35

Temat: Re: .. Oto najwazniejsze co musicie wiedziec:
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<... Szukajcie, a znajdziecie; ale tego, o co pytaliście w tych dniach,
nie powiedziałem wam wtedy. Teraz chcę wam powiedzieć, a wy
o to nie pytacie...>>

--
CB

.googlegroups.com...

132. Data: 2011-04-19 23:42:17

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2011 10:27:45 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Moja droga nie jest mierzona jednostkami
> znanymi Tobie.

> Kto stoi w miejscu, ten sie cofa.

> Nie oceniaj wszystkich podlug siebie.

> Moje zycie wybiega daleko poza znane Tobie
> granice.
> [...]
A tego to nie wiesz :)

Pozdrawiam,
M.

133. Data: 2011-04-20 07:07:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A tego to nie wiesz :)

No skoro iksele wiecznosc przerasta, to raczej wybiega.

Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
:-)
[OT] Vega test
Świat według Google - Było: Re: Praktyczna mądrość maszyn, które próbują ogarnąć świat ludzi ...
FILMOWIEC