Oto słowa prawdziwe !!

11. Data: 2011-10-18 00:01:25

Temat: Re: Oto słowa prawdziwe !!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> moze. Ale nie na faktach.

Niech mnie zaleje zawartość kubka z McDonalda bez napisu że gorące.

Na post po zbóju zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2011-10-18 00:04:00

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech mnie zaleje zawartość kubka z McDonalda bez napisu że gorące.

no i na tym sie Twoja wiedza konczy.

i.

13. Data: 2011-10-18 00:10:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> no i na tym sie Twoja wiedza konczy.

Umiem jeszcze dodawać, do 100, ale sie nie chwale bo od 3 jest w US
opatentowane.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2011-10-18 00:14:25

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 18, 12:49 am, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Przyjmuj do wiadomo ci, ale ponawiam pytanie. Od kogo i za co domaga a
> by si odszkodowania ?
najwyrazniej od panstwa polskiego, jak sie okazuje za niezgodne z
prawem zatrzymanie prawa jazdy (brak podstawy prawnej) przez okres
taki a taki.

to, ze narkotest Coś wykazał, nie oznacza, że wykazał poprawnie. Jak
to się okazało w praniu.

15. Data: 2011-10-18 00:18:28

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Umiem jeszcze dodawać, do 100, ale sie nie chwale bo od 3 jest w US
> opatentowane.

to jeszcze "naumiej" sie czytac, i sobie doczytaj chociaz o tej sprawie.

i.

16. Data: 2011-10-18 00:32:07

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 18, 12:49 am, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Przyjmuj do wiadomo ci, ale ponawiam pytanie. Od kogo i za co domaga a
> by si odszkodowania ?

albo PL jest panstwem prawa albo nie jest. takie rzeczy zazwyczaj
koncza sie ugoda bez sprawy w sadzie. Policja zroblła mu test, test
był false positive. Goscio nie moze ponosic za to odpowiedzialnosci.
Policja uzywa takich testow na ktorych podstawie reaguje, blad?
przepros i zaplac, albo tylko zaplac.
Co z tego ze mieli podstawe zeby mu zatrzymac prawo jazdy, ta podstawa
okazala sie bezpodstawna LOL

no i o co kaman; blad organow scigania i prewencji. a czemu goscio ma
ponosic 100% konsekwencji, kosztow itd itp.

i co z tego ze jest innej narodowosci?

tyle z tego tylko, ze wiecej do PL nie przyjedzie. i jeszcze pewno
jezyka PL nie zna, to juz kompletna kaszana sie bujac z urzedami.

17. Data: 2011-10-18 00:43:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

K. pisze:

> [...]
> taki a taki.
>
> to, ze narkotest Coś wykazał, nie oznacza, że wykazał poprawnie. Jak

Faktem jest że jeśli coś wykazał nie oznacza że wykazał poprawnie,
natomiast same wykazanie powoduje konsekwencje zawarte w prawie.
Dokładniej odebranie prawka i dalsze badania. Dalej mówimy o
przetrzymaniu ponad ustawowy czas prawka. Ale nie o przetrzymaniu "bo
tak", tylko o przetrzymaniu ponieważ badania się przedłużyły. Tu
sytuacja się odwraca. Aby możliwe było wydanie prawa jazdy, potrzebna
jest podstawa. Pytanie, czy wystarczającą podstawą jest możliwość
przetrzymywania przez góra miesiąc, którą przewiduje prawo. To jest
litera prawa, którą sąd nie jest związany, a który może i musi brać pod
uwagę tzw. duch prawa czyli cel któremu dane prawo służy. W tej sytuacji
i polskich realiach, mimo że litera prawa stoi po naszej stronie, tak na
prawdę nie wiem kogo i za co należało by pozwać by spełnić Twój
scenariusz skutecznie, bo pozwać można każdego o cokolwiek ze skutkiem
korelującym z rozkładem Gaussa ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

18. Data: 2011-10-18 00:47:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> to jeszcze "naumiej" sie czytac, i sobie doczytaj chociaz o tej sprawie.

Dobra. Ale pod warunkiem że się nauczysz liczyć do 3 i się pochwalisz.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

19. Data: 2011-10-18 01:05:10

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra. Ale pod warunkiem że się nauczysz liczyć do 3 i się pochwalisz.

umiem do 32.

i.

20. Data: 2011-10-18 06:42:14

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 02:43, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> prawdę nie wiem kogo i za co należało by pozwać by spełnić Twój
> scenariusz skutecznie, bo pozwać można każdego o cokolwiek ze skutkiem

Mi się wydaje, że można iść tą drogą, iż narkomat/alkomat i wszelkie
inne przedmioty nie są osobistościami prawnymi, a więc nie ponoszą
odpowiedzialności za swoje błędne działanie. Odpowiedzialność za to
ponosi używający. Jak ma niesprawny sprzęt, to ponosi skutki jego
wadliwego działania. Jak ma sprzęt, który się często myli, to musi
sobie zapewnić odpowiedni wachlarz metod alternatywnych, które
zminimalizują ryzyko błędu.
Podsumowując: nie szukałbym możliwości pozwania 'państwa polskiego',
tylko konkretnie policji - w oparciu o definicję odpowiedzialności
za wykonywane czynności - lub konkretnie tej instytucji, która
'przedłużyła badania' - jeśli nie była to policja, tylko ktoś inny.
Tak to 'ideowo' imo powinno wyglądać.

o moja matko ***** zaglądam tu po latach
Środa się kłóci w TV.
Na piękny złotojesienny wieczór...