Owoce Liczi

1. Data: 2000-06-20 08:55:27

Temat: Owoce Liczi
Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wszystkim !

Czy ktos wie gdzie w Polsce mozna kupic owoce Liczi (sliwka chinska) ?

Marek S.

_________________
Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505
FAX NO. (+48) (056) 6542477
_________________

1. Data: 2000-06-20 09:08:38

Temat: Re: Owoce Liczi
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> wrote:
> Czy ktos wie gdzie w Polsce mozna kupic owoce Liczi (sliwka chinska) ?
Puszkowe widziałam w krakowskim Geancie -- może i w Toruniu będą w jakimś
tego typu supermarkecie?

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-06-20 16:03:48

Od: Michal Kowalewski <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Smolinski wrote:

> Czy ktos wie gdzie w Polsce mozna kupic owoce Liczi (sliwka chinska) ?

Bywaja kolo mnie w rewelacyjnym warzywniaku (Pasaz Natolinski) ale ta
informacja pewnie nic Ci nie da :(.
Natomiast przypomnialem sobie o swoim eksperymencie z puszkowym liczi.
Pokroilem na krazki i namoczylem w Blue Curacao. Potem oblozylem tym
owocowa salatke. Wygladalo _kosmicznie_.
Pozdrawiam i zycze owocnego szukania,
Michal.

1. Data: 2000-06-21 12:00:38

Temat: Odp: Owoce Liczi
Od: "Victoria" <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie spotkalam sie z nimi w Polsce, a mieszkam w Warszawie, wiec
teoretycznie powinny byc... Moge Ci przywiezc z zagranicy pod koniec lipca,
jezeli bedziesz wtedy w Polsce... Uwielbiam liczi (tak wogole to niezle
komus sie polska nazwa wymyslila) i zajadam sie nimi jak tylko moge...
Pozdrawiam
Victoria
Użytkownik Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...uni.torun.pl...

_________________
_________________

1. Data: 2000-06-21 18:55:09

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

W Lodzi bywaja.
Na Piotrkowskiej, przy Moniuszki ( jezeli to Ci cos mowi) i w Carefour' ze
raz kupowalam.
A w puszkach to chyba Ciebie nie interesuja? Bo takie sa i w Carefour i
Geant i w Leclerc i w Geant, wiec chyba wszedzie je mozna dostac.
Powodzenia w poszukiwaniach
Ella

_________________
_________________

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-26 08:52:11

Temat: Re: Odp: Owoce Liczi
Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Victoria wrote:

> [...]
> jezeli bedziesz wtedy w Polsce... Uwielbiam liczi (tak wogole to niezle
> komus sie polska nazwa wymyslila) i zajadam sie nimi jak tylko moge...

Wielkie dzieki za pomoc, musze sie przyznac, ze potrzebuje tylko kilka
sztuk,
nie do jedzienia tylko zeby zbadac aromat (dlatego musza byc w miare
swieze)
Jest taki szczep winogron z ktorego wino ma slady aromatu owocow liczi.
Wlasnie robie zestawienie aromaty -> wina szczepowe.

Marek

Sos curry
rocznica -była wczoraj ))
Nowy katalog